חיפוש

 

 
לדף הבית >>     אבי אלבז >>

יש להפסיק ולבטל את פעילות ביכנ”ס פיראטי ברחבת החניות

 

אבי אלבז פונה לחיים ביבס ומבקש: ”יש להציב פקח שיורה למתפללים להפסיק מיידית את פעילותם ברחבת החניות ברחוב נחל יבנאל”. (המערכת)

 

אל: מר חיים ביבס ראש עיריית מודיעין

א.נ,                     

          הנדון: הפסקה וביטול פעילות ביכנ"ס פיראטי ברחבת החניות ברחוב נחל יבנאל                           

  1. תושבים שגרים ברחוב נחל יבנאל (רחוב ללא מוצא), פנו אליי בטענות על קבוצת מתפללים, שמגיעים בחודשים האחרונים בכל שישי בערב ובשבת בבוקר, לרחבת החניה מול בניין מס’ 3 ברחוב נחל יבנאל, מתפללים, מרעישים ומפריעים את מנוחת התושבים.
  2. בנוסף, המתפללים מקשים על מעבר כלי רכב לחניות ברחוב ומהחניות ברחוב.
  3. לא ידוע היכן קבוצת המתפללים התפללו לפני שהשתלטו בשבת על רחבת החניות.
  4. זאת למרות שהקורונה כמעט שנעלמה, אין צורך במסכות במקומות סגורים ולא בבתי כנסת, והתירוץ של הכרח להתפלל מחוץ לביכנ"ס כבר אינו קיים.
  5. תושבים אחדים פנו פעמים אחדות אל המוקד העירוני והתלוננו על הפעילות הלא חוקית של קבוצת המתפללים, אך עד עתה העירייה כנראה לא פעלה בכדי להפסיק את המטרד הזה, כפי שמצופה מהעירייה.
  6. אנו חברי סיעת מודיעין חופשית מכבדים את זכותו של כל תושב שרוצה להתפלל בביכנ"ס מסודר שקיבל את אישורי והיתרי העירייה כנדרש בחוק.
  7. בשכונת משואה יש הכי הרבה בתי כנסת יחסית לשכונות אחרות בעיר ועוד היד נטויה, ולכן אין שום סיבה שקבוצת מתפללים תקיים תפילות במרחב הציבורי, מחוץ לבתי הכנסת.

אנו חוששים שהגעת קבוצת מתפללים בכל שבת לרחבת החניות שהיא שצ"פ ולשרות הציבור הרחב, תוך העלמת עין לכאורה של העירייה, עלולה ליצור אנרכיה ופגיעה בסמכות העירייה, מכיוון שזה עלול להוביל למעשים של קבוצות אחרות של תושבי העיר, שעלולים להשתלט על שטחים ציבוריים ולעשות ככל העולה על רוחם, תוך פגיעה במרחב הציבורי.

  1. לאור האמור לעיל, אנו מבקשים להנחות את הפיקוח העירוני לשלוח בשבת הקרובה פקח שיורה למתפללים להפסיק מיידית את פעילותם ברחבת החניות ברחוב נחל יבנאל, שיתפללו באופן מסודר באחד מבתי הכנסת הרבים בשכונת משואה.
רוצה לצ'וטט?
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים