חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

עו”ד מיכאל זץ, ממובילי מחאת הצהרונים מצטרף לבן סעדון

 

עו”ד מיכאל זץ, ממובילי מחאת הצהרונים בעיר, מצטרף לאילן יאיר בן סעדון בבחירות המוניציפאליות הקרובות.  עו”ד זץ: ”אני גאה על הזכות להצטרף לאילן, ואת קולם של ההורים הצעירים  אשמיע בצמתי קבלת ההחלטות”

 

 

עו"ד זץ: "אני גאה על הזכות להצטרף למנהיג מקומי כמו אילן, שכל מעייניו נתונים לתושב ולקהילה, לרבות צרכי ההורים הצעירים בעיר, שאותם אני מייצג ואת קולם אשמיע בצמתי קבלת ההחלטות"

אילן יאיר בן סעדון, סגן ראש העיר ויו"ר תנועת ’אילן למודיעין’: "מיכאל הוא שחקן חיזוק משמעותי ואיכותי לתנועה אשר משקפת את כל גווני הקהילה בעיר ורואה בזוגות הצעירים את המסד להמשך צמיחתה והתפתחותה של מודיעין-מכבים-רעות"

עו"ד מיכאל זץ, 35, הודיע על הצטרפותו לאילן יאיר בן סעדון בבחירות המוניציפאליות הקרובות. עו"ד זץ, נשוי + 3, בעל תואר ראשון במשפטים L.L.B מטעם מכללת נתניה ובעל תואר שני במשפטים L.L.M מטעם אוניברסיטתבר-אילן, הינו תושב מודיעין-מכבים-רעות משנת 2009. 

הוא נודע כאחד ממובילי המחאה הציבורית בעיר אשתקד להוזלת מחירי הצהרונים, לביטול דמי ההרשמה אליהם ולשיתוף ההורים בניהול התשלומים לצהרונים.

עו"ד זץ מכהן כיום כמנהל התכנית לכלכלנים חברתיים.

ההיבט הציבורי-קהילתי היה משותף גם לתפקידים נוספים שמילא בעברו, ביניהםבתנועת הצופים העולמית ובשירותהמשפטישלעירייתתל-אביביפו.

לדבריו, "אנו עדים לצרכים הולכים וגוברים של הזוגות הצעירים בעיר. צרכים המתייחסים לפתרונות דיור ברי-השגה, למסגרות חינוכיות לילדים, למקורות תעסוקה ועד לתרבות הפנאיהמשפחתית ולחיי קהילה משותפים. הבחירות הקרובות הן ההזדמנות של הזוגות הצעירים לחזק את מעמדם בעיר".

אילן יאיר בן סעדון, סגן ראש העיר ויו"ר תנועת ’אילן למודיעין’, בירך על הצטרפותו של עו"ד זץ ומסר: "מיכאל הוא שחקן חיזוק משמעותי ואיכותי לתנועה אשר משקפת את כל גווני הקהילה בעיר ורואה בזוגות הצעירים את המסד להמשך צמיחתהו התפתחותה של מודיעין-מכבים-רעות".

 

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים