חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

שמעונוביץ יציג תוכניות פיתוח מודיעין לקהל הרחב

 

תושבי מודיעין מוזמנים להרצאה במשרדי שומכר נדל”ן ב-3.8.22: אלעד שמעונוביץ יסקור תכניות פיתוח עתידיות של מודיעין עד לשנת 2040

 

בהמשך ליוזמה הקיצית המיוחדת של קבוצת שומכר נדל"ן, במסגרתה מחולקים בחינם מאות מארזי פופקורן, בכל יום שלישי, בעת הקרנת סרטים לכל המשפחה בפארק ענבה, כעת זאב שומכר, מנכ"ל קבוצת שומכר נדל"ן, מזמין את תושבי מודיעין למפגש ראשון בסדרה של מפגשים, במשרדו הממוקם במרכז הקבלנים במרכז עינב (ישפרו) ומעוצב כמו מועדון או פאב.

המפגש הראשון, שיערך ביום שלישי, 3.8.22 בשעה 20:00, יהיה הרצאה ושיח עם אלעד שמעונוביץ, המשנה לראש עיריית מודיעין. שמעונוביץ יסקור את תכניות הפיתוח העתידיות של העיר, ויציג את התכנון העירוני לעשרים השנים הקרובות.

מפגש זה יהיה הראשון בסדרת מפגשים, המתוכננים להתקיים במשרד של קבוצת שומכר נדל"ן. במפגש עם שמעונוביץ יוכלו תושבי העיר להתרשם מיד ראשונה מהצפוי לקרות בשוק הנדל"ן של מודיעין בשנים הקרובות.

שומכר, המציין למעלה מ-22 שנה בענף הנדל"ן בעיר, אומר כי שוק הדירות בעיר עובר תקופה מאתגרת, וחשוב לו לפתוח את דלת משרדו ולהציג בפני לקוחותיו הרבים ובפני כלל תושבי העיר את תמונת המצב ואת התוכניות העתידיות.

"בעבר אלעד שמעונוביץ הציג את תכניות הפיתוח בפני צוות הסוכנים הפועלים בקבוצת שומכר נדל"ן. ההרצאה שלו הייתה מעשירה מעניינת ופוקחת עיניים, וחשבנו שיהיה נכון להציע גם לציבור הרחב לשמוע, לראות, לשאול ולהתרשם."

ההשתתפות בהרצאה פתוחה לכל, ואינה כרוכה בתשלום, אך מצריכה הרשמה מראש במשרדי קבוצת שומכר נדל"ן בטלפון 08-926-6933.

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים