חיפוש

 

 
לדף הבית >>     לוסי רבין, נטורופתיה - תזונה טבעית, אשדוד >>

איך למנוע את התסמונת המטבולית בעזרת ניקוי רעלים

 

”ניקוי רעלים הוא לא רק מה שאתה אוכל, זה קשור למה שאתה חושב ומרגיש גם.”

 

כשמדברים על ניקוי רעלים, הרבה אנשים חושבים רק על מזון ומשקאות. אך בפועל, ניקוי רעלים הוא יותר מזה - זה קשור לכל האספקטים של החיים שלנו, כולל מה שאנחנו חושבים ומרגישים.

הגוף שלנו מתמודד יום יום עם רעלים ופסולת המצטברים ממזון, מזג אויר, חומרי ניקוי ותרופות. אם אנחנו לא מנקים את הגוף שלנו בצורה תקינה, עומס הרעלים יכול להשפיע על הפעילות הטבעית של הגוף ולגרום לכאבי ראש, עייפות, כאבי גוף ופגיעה במערכת החיסון שלנו.

התזונה הבריאה היא חלק חשוב מהניקוי הכללי של הגוף. כשאנו אוכלים מזון בריא וטבעי, הגוף מקבל כלים לספיגת תזונה ומניעת תסמינים שונים. במקביל, צריכת מזון מעובד ומתוק ולא רק מזיקה לגוף אלא גם משפיעה על המצב הנפשי שלנו ומפחיתה את התחושה של ויתור וכשלון.

אבל, ניקוי רעלים לא מתייחס רק למה שאנחנו אוכלים. המחשבות והרגשות שלנו יכולים גם להשפיע על הגוף שלנו. כשאנחנו מרגישים מתוסכלים, רגועים או מפוחדים, הגוף שלנו יכול לייצר הרעלים נפשיים המשפיעים על המערכת העצבית ועל פעילות הגוף בכלל.

מצד שני, מחשבות ורגשות חיוביים יכולים להפחית מתח, לחזק את המערכת החיסונית שלנו ולתמוך בתהליך הגמילה הטבעי של הגוף שלנו. לכן, אם אתם רוצים להגיע לאיזון טוב יותר של הגוף והנפש,

אני מזמינה אותכם לוובינר מהי תסמונת מטבולית ואיך ניקוי רעלים יכול לעזור להימנע ממנה?

יש לכם עוד שאלות ללוסי רבין, נטורופתית ותזונה טבעית? כנסו!

058-5430092

דברו איתנו ב whatsapp   
רוצים עוד פרטים? כנסו!

 

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים