חיפוש

 

 
לדף הבית >>     Best Links - תוכן שיווקי >>

כדורי שוקולד מסביב לעולם

 

כדורי השוקולד הפכו לקינוח אהוב ופופולרי ברחבי העולם ולא בכדי. יחד עם זאת לכדור הקטנטן שכבש אותנו, יש גרסה ייחודית משלו בכל מקום בגלובוס. מסענו מסביב לעולם יפתח לכם צוהר למגוון עשיר במיוחד של הכדורים הטעימים, החל מכדורים קלסיים בטעמים מוכרים, דרך כדורים בטעמים עמוקים ועד לכדורים בטעם הכי ישראלי והכי אהוב שיש

 

כדורי השוקולד הפכו לקינוח אהוב ופופולרי ברחבי העולם ולא בכדי. יחד עם זאת לכדור הקטנטן שכבש אותנו, יש גרסה ייחודית משלו בכל מקום בגלובוס. מסענו מסביב לעולם יפתח לכם צוהר למגוון עשיר במיוחד של הכדורים הטעימים, החל מכדורים קלסיים בטעמים מוכרים, דרך כדורים בטעמים עמוקים ועד לכדורים בטעם הכי ישראלי והכי אהוב שיש. במאמר זה תגלו גרסאות שונות ומיוחדות שמעניקות הצצה לטעמים המקומיים של כל כדור וכדור. הצטרפו אלינו למסע מתוק במיוחד, חובק עולם שבו תגלו את כל הסודות של הכדוריים הכי שוקולדיים והכי טעימים שיש.

כדורי שוקולד: מסע של טעמים

כדורי שוקולד הם קינוח מוכר מאוד בכל מקום בעולם, הבה נסקור את הכדורים בכל תרבות המציגה גרסה משלה עם טעמים ומרקמים שונים:

איטליה:

  • טארטופי (Tartufi): ארץ המגף מציגה כדורי שוקולד קלסיים כמו שרק האיטלקים יכולים להכין כל כדור עטוף בשכבה מחאה באהבה ושחיתות ומקבל ציפוי טעים במיוחד הכול שילוב של שברי אגוזים, אבקת קקאו, מעט רום להעשרת הטעמים, פירורי עוגיות פריכים ולפעמים הם מוסיפים קפה.
  • בונבוני (Baci di Dama): עוד גרסה של כדורי שוקולד איטלקיים כמיטב הקינוחים, כאן מדובר בכדורים קטנים שממלאים אותם במילוי של אגוזי לוז טחונים מעורבבים עם ליקר.

 

צרפת:

  • טראפלס (Truffles): הצרפתים אשר המציאו את המושג, לקחו את כדורי השוקולד הקטנים לרמה הבאה, שכן הכנתם היא מחומרי גלם עתירי שומן וטעמים שלא ניתן להחליף. שוקולד מומס עם שמנת מתוקה, חמאה ולעיתים אף משלבים חלמונים פנימה. כדורי השוקולד הללו הם בין הטעימים ביותר בעולם כולו וזכו למוניטין זה בצדק רב. הצרפתים נוהגים לא אחת לצפות אותם עם אבקת קקאו, אבקת זהב או אגוזים קצוצים.

 

בלגיה:

  • פרלינים (Pralines): הבלגים אשר השוקולד שלהם נחשב לאחד השוקולדים המובחרים בכל העולם מביאים לנו את הפרלינים, תענוג צרוף שעשוי משוקולד קטנים, עדינים ועשירים במגוון מילויים טעימים במיוחד כמו: פירות,, קרמל, אגוזים וגנאש שוקולד.

 

ישראל:

  • כדורי שוקולד פתי בר: זוהי הגרסה הישראלית שכל ילד וילדה בישראל גדלים עליה משחר ילדותם, כדורים אלו מכילים ביסקוויטים של פתי בר מרוסק, שוקולד מריר, אבקת קקאו, סוכר, חמאה וחלב.
  • כדורי שוקולד נוגט: גרסה זו התפתחה עם השנים והיא מציגה כדור שוקולד טעים ועשיר במיוחד בטעמי נוגט שאליו מתלווים גם חמאה, מרציפן, שוקולד מריר ושקדים טחונים.

 

ארצות הברית: 

  • כדורי באקיז (Buckeyes): כמה מתאים לאמריקאים לשלב חמאת בוטנים  עם ציפוי של שוקולד ככדורי שוקולד קטנים וטעימים. את שמם קיבלו בשל הדמיון בינם לבין אגוזי Buckeye.
  • כדורי רום (Rum balls): כדורי שוקולד עשירים במיוחד בטעמים נהדרים המלווים גם ברום לצד פירורי עוגיות, חמאה, אגוזים טחונים וציפוי שוקולד עשיר.

 

אוסטרליה:

  • לאמינגטונס (Lamington): כאן עברו כדורי השוקולד העגולים טרנספורמציה קלה לצורת ריבוע. במקום כדורים עם ביסקוויט כאן יש עוגה קטנה מרובעת המצופה עם שוקולד ושבבי קוקוס.

 

יפן:

  • מוצ’י (Mochi): היפנים אשר הביאו לנו את הסושי אינם נפרדים מן האורז הדביק גם כאשר מדובר בכדורי השוקולד שלהם. הגרסה היפנית לקינוח הטעים היא כדורי אורז דביקים ומתוקים, שנוהגים למלא במילוי של גלידת שוקולד או וניל.

 

לסיכום, ניתן בהחלט להבין מדוע כדורי השוקולד הם קינוח כה אהוב על ידי רבים ברחבי העולם. השילוב של השוקולד אשר נחשב כממכר ואהוב בפני עצמו, ביחד עם המרקם הרך והנעים לאכילה, קלות ההכנה שלהם והגיוון הרב שהם מציעים, הופך אותם ללא ספק לקינוח קליל ומושלם.

 קרדיט תמונה ל pixabay

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים