חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות באר שבע והסביבה >>

כללית סמייל בהרצאה לגיל השלישי במרכז הקהילתי בבאר שבע

 

שמירה על בריאות הפה חיונית בכל גיל, אך במיוחד בגיל השלישי. רשת מרפאות כללית סמייל פועלת במרץ לעודד את המבוטחים לנצל את סל הבריאות לקשישים במקום לשלם כסף יקר.

 

במסגרת קידום המודעות לבריאות הפה בקרב הגיל השלישי בבאר שבע קיימה רשת מרפאות כללית סמייל הרצאה. את ההרצאה והשיחה עם האורחים והאורחות הוביל ד"ר רומן פינברג מנהל רפואי ממרפאת כללית סמייל נווה זאב.

ד"ר רומן הציג בפני המשתתפים את החשיבות במתן ייעוץ רפואי מקצועי והתאמה אישית של טיפול השיניים, בעיקר בקרב בני הגיל השלישי, למען שיפור פונקציית הלעיסה, החיוך והאסתטיקה תוך הקפדה על תיאום ציפיות והובלת טיפול רב תחומי. ד"ר רומן התייחס בהרצאתו באריכות לשיקום הפה בעזרת תותבות נשלפות, שיקום נתמך שתלים בדגש בלסת התחתונה  ולצורך בהקפדה בטיפולי חניכיים והחשיבות שבשמירה על היגיינת הפה.

במהלך המפגש הסביר בהרחבה ד״ר רומן למשתתפים על מגוון הטיפולים הניתנים ברשת מרפאת כללית סמייל, רשת מרפאות השיניים הגדולה בישראל ש-67% מבני הגיל השלישי בישראל מבוטחים בה. הוסבר הקשר בין בריאות הפה למחלות שונות כגון סכרת, ההטבות לגיל השלישי במסגרת הרפורמה בטיפולים משמרים ושיקום הפה בשתלים, תותבות וכתרים, הטיפול במחלות חניכיים, שמירה על בריאות הפה והשיניים ועוד, כשבסופו של המפגש ניתן מענה פרטני לבעיות רפואיות אישיות.

הוסבר למשתתפים על פריסת המרפאות של כללית סמייל בבאר שבע בנוסף למרפאת כללית סמייל "נווה זאב" .

המשתתפים בהרצאה הופתעו  לגלות על הטיפולים להם הם זכאים במסגרת סל הבריאות לקשישים, הביעו התעניינות ורצון להגיע ולהיות מטופלים במרפאות כללית סמייל, התרשמו מרמת המקצועיות הגבוהה שהוצגה בפניהם ואף ביקשו להרחיב את המידע בנושא באמצעות הרצאות נוספות.

בתום האירוע הביעה את תודתה והערכתה הגב’ רות חזקיהו, מנהלת המועדון, על ההרצאה המעשירה והמקיפה באופן המותאם במדויק לקהל היעד ועל הנכונות להנגיש את השירות לקשישים.

מנהלת קשרי הקהילה ברשת מרפאות כללית סמייל, רחל קלמנוביץ’: "רשת מרפאות כללית סמייל מקיימת מגוון רחב של פעילויות שנועדו להיטיב עם בריאותם של בני הגיל השלישי. אני מודה לאלנה ריפט מנהלת אחיות ממרפאת הכללית נווה זאב ורות חזקיהו, מנהלת המועדון רונאל, על שיתוף הפעולה ועל האפשרות לקיומה של הפעילות המבורכת הזו".

למידע נוסף ולקבלת פרטים - כנסו!

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים