חיפוש

 

 
לדף הבית >>     סתיו כהן, דיני משפחה ונזקי גוף, אשקלון >>

עורכי דין: מהן הסיבות העיקריות לקושי בעת גירושין מנרקסיסט

 

כותבת המאמר הינה עורכת דין מאשקלון המומחית בדיני משפחה ונזקי גוף. אם אתם מרגישים שהגיע הרגע שלכם להתגרש מנרקסיסט, אל תישארו עם הצעד הזה לבד. עורכת הדין סתיו כהן תשמח להעניק לכם את כל העזרה וההכוונה הנחוצים כדי לצלוח את התהליך המורכב הזה.

 

גירושים מנרקסיסט

באופן כללי, גירושין הם קשים שכן הם משנים מהותית את חיי בני הזוג, למרות שרוב הגירושים הם מרצון. עם זאת כשמדובר בהליך גירושין מנרקסיסט או נרקסיסטית הקשיים הם בולטים עוד יותר מכיוון שבמערכת יחסים איתם, הצד שרוצה להתגרש סובל לעתים קרובות השפלות, חוסר אהבה וסבל רב. אם אתם מרגישים שהגיע הרגע שלכם להתגרש מנרקסיסט, אל תישארו עם הצעד הזה לבד. עורכת הדין סתיו כהן תשמח להעניק לכם את כל העזרה וההכוונה הנחוצים כדי לצלוח את התהליך המורכב הזה.

הסיבות העיקריות לקושי בעת גירושין מנרקסיסט

גירושין מנרקסיסט נובעים ברוב המקרים באחת ממספר סיבות עיקריות:

  • דיכוי: כאשר הבחירה להתגרש מתקבלת, הצד שרוצה בגירושים, מעדיף פעמים רבות לדחות או לא להאמין שבן/ת הזוג באמת משפיל אותם, לא אוהב אותם ובאופן כללי ולא פחות קשה – סובל מהפרעת אישיות הפוגעת גם בעצמו ואנשים סביבו.
  • פחד מ"נפילה" נוספת: לא מעט אנשים בוחרים להישאר נשואים לבן/ת זוג שהם כבר מכירים ו"רגילים אליו", למרות העובדה שהם נרקיסיסט/ית, מאחר שקיים חשש מחוסר הוודאות שיביא שינוי מהותי כ"כ בחייהם.
  • עייפות: לנרקיסיסט יש תכונות של כוח ושליטה, אשר באות לידי ביטוי בקשייו או בסירובו להפגין אמפתיה כלפי אחרים ובהשפלתם. אנשים רבים בוחרים שלא להתגרש מבן/ת זוגן מכיוון שהם מרגישים חלשים ואף מותשים כתוצאה מהתנהלות בן/ת הזוג וחוששים שכך יוחמר מצב מערכת היחסים ביניהם.

איך ניתן להתמודד עם האתגרים של גירושין מנרקסיסט/ית?

גירושין מנרקסיסט צריכים להתבצע בצורה מתוכננת ומבוקרת תוך ליווי של אנשים קרובים שיהוו מעטפת וכמובן מעורבות של גורם מקצועי, הן בפן המשפטי והן בפן הסוציאלי אם נדרש. כשזה מגיע למערכת יחסים עם נרקיסיסט, אין כמעט ספק שגירושים הם האופציה הנכונה. הנרקיסיסט מאמין שהוא במלחמה עם בן/ת הזוג ושהוא חייב לזכות בה כדי למנוע ממנה להתגרש ממנו. לכן במקרה זה, הדבר הנכון ביותר עבור הצד הנפגע לעשות, הוא לרפד את סביבתה בשילוב של גורמים מקצועיים יחד עם חברים ומשפחה שיהיו שם לצידו. כפי שניתן ללמוד ממקרים שקרו, הודעה על גירושין צריכה להתבצע כשלצד המבקש נמצא אדם אחד נוסף לפחות, רצוי גורם מקצועי. אם אתם מחפשים את הדרך להתגרש, חשוב לפנות לעורך דין משפחה בעל ניסיון רב בתחום. עו"ד סתיו כהן, היא עורכת דין בעלת ניסיון רב וליוותה רבים בגירושין מורכבים ורגישים.

יש לכם עוד שאלות לדיני משפחה ונזקי גוף, עו”ד סתיו כהן? כנסו!

054-7745264 stavadv@gmail.com

דברו איתנו ב whatsapp   
רוצים עוד פרטים? כנסו!

 

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים