חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

מירב פלג בראש רשימה עצמאית למועצת העיר

 

מירב פלג, מחזיקת תיק מעמד האישה ושוויון מגדרי , יו”ר מעמד האישה ושוויון מגדרי ויו”ר ועדת הנחות בארנונה, הודיעה היום על התמודדותה למועצת העיר  ברשימה עצמאית: ”אני פוגשת אנשים רבים ונהדרים שנמצאים בפוליטיקה המקומית ומקדישים זמן בהתנדבות מלאה, רק כדי שהעיר שלהם תהיה מקום טוב יותר לחיות בו”. מויש: ”אני תמיד שמח ומפרגן כאשר אנשים טובים רוצים לתרום מזמנם”

 

בשעה שחלק גדול מתושבי העיר ספר את הדקות לסיום המותחן בין נבחרות צרפת וקרואטיה הלוחמת, יצאה  חברת המועצה ומחזיקת תיק מעמד האישה ושוויות מגדרי בהודעה ובה היא מודיעה על התמודדותה בראש רשימה נפרדת ועצמאית למועצת העיר בבחירות שייערכו בנובמבר הקרוב.

למה איך ומתי, על כל השאלות האלו ענתה מירב בהודעה: "לפני 17 שנים הגעתי מהולנד לעיר מודיעין מכבים רעות כשזו עוד היתה מודיעין. במהלך השנים מתוך תחושת אכפתיות ,אחריות ומוטיבציה גדולה לתת מיכולותיי פעלתי רבות בתחומים שונים מחינוך ועד תרבות, מקודש ועד חולין מנוער ועד סביבה.
אחרי הצעות רבות במהלך השנים, לפני ארבע וחצי שנים חשבתי שאני קופצת למים העמוקים. אחרי קדנציה כחברת מועצה במודיעין מכבים רעות, אני עושה צעד אחד קדימה ומקימה רשימה שאעמוד בראשה, רשימה שתורכב מאנשים מצוינים שרואים בעשייה ציבורית שליחות וערך.
כמי שבאה מתחום החינוך, פוליטיקה היה מושג זר לי. הישיבה סביב שולחן המועצה גרמה לי ללמוד, לחקור, לרצות ולהבין.
ראיתי כיצד ההחלטות המוניציפליות משפיעות על חיי היום יום שלנו ברוב תחומי החיים. כפעילת ציבור הייתי בצד שכדי להשיג את מטרותיי "רדפתי" אחרי בעלי תפקידים וחברי מועצה רציתי להיות בצד שמעבר, בצד של נבחרת ציבור שפונים אליה ויש לה הזדמנות לקדם ולעשות. למדתי שפוליטיקה היא כלי להשגת מטרות ראויות לרווחת התושב, לטובת הבית שלנו! הוא המרחב שבו מחליטים אילו נושאים יעלו על סדר היום, את חלוקת המשאבים, ואיך ייראה המרחב המקומי שלנו.
את הפוליטיקה עושים אנשים, ההיכרות עם הזירה הזו מבפנים הוכיחה לי לא פעם שהזלזול בפוליטיקה ובפוליטיקאים לא תמיד מוצדק.
אני פוגשת אנשים רבים ונהדרים שנמצאים בפוליטיקה המקומית ומקדישים זמן בהתנדבות מלאה, רק כדי שהעיר שלהם תהיה מקום טוב יותר לחיות בו.
הייתי חלק מניהול תהליכים וקבלת החלטות. חוויתי את חשיבותה של אחריות והבנתי שוב כמה חשוב להיות אדם מעורב, גם אם זה אומר להקדיש לילות כימים לתפקיד של חברה במועצה מקומית עם 4 ילדים ומשרת חינוך מלאה.
חוויתי את המשמעות של להיות מיעוט נשי, ויותר מכל הבנתי מה קורה בשולחן קבלת החלטות שאין בו גיוון. כזה שנראה ומדבר בשפה אחידה, שולחן שבו קול אחד – מקצועי, צלול ובהיר ככל שיהיה – פשוט לא מספיק.
מתוך המחויבות הזו לעתידנו המשותף, ומתוך אהבתי הגדולה לעיר שלי, מודיעין מכבים רעות, ולאנשים הנהדרים שמקיפים אותי ותומכים בי, בהם אישי וילדיי, חבריי הטובים ואנשים מדהימים שהכרתי במהלך הדרך, אני עושה צעד אחד קדימה ומקימה רשימה שאעמוד בראשה.
כחברת מועצה וכאישה חשוב לי להשמיע קול אחר, קול מגוון, קול שיהיה קולו של הדור הבא. את הקול הזה אשמיע עכשיו ברשימה בראשותי יחד עם חבריי וחברותיי לדרך.
אני רוצה אתכם תושבי מודיעין מכבים רעות איתי!
אשמח שתצטרפו אליי – להושיט יד, להתייצב לצידי, להיות על הבמה או מאחורי הקלעים. לסייע לי במירוץ שמטרתו אחת: לשפר את החיים המשותפים של כולנו פה, במודיעין מכבים רעות. הבית של כולנו!

ומה אומר על כך מויש עצמו: אני תמיד שמח ומפרגן כאשר אנשים טובים רוצים לתרום מזמנם וממרצם לטובת העיר. מירב כמובן עדכנה אותי לפני מספר שבועות בכוונותיה ואיחלתי לה המון בהצלחה!

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים