חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

שלום קוטלר וליטל לביאן הצטרפו לגרינברג

 

המשאל של mcity שפרסמנו בסוף השבוע מיקם את גרינברג במקום הראשון. היום גרינברג מקבל עוד חיזוק: שלום קוטלר יו”ר סניף מפלגת העבודה בפ”ת, ליטל לביאן יו”ר עמותת אמהות ללא תנאי ואתי פרל יו”ר סיעת הווה, הודיעו על תמיכה בו

 

 34.5%, לא פחות, זה אחוז התמיכה שגרינברג קיבל במשאל האינטרנטי של mcity פתח תקווה . במקביל כך ניראה לפחות נכון לרגע זה וחשוב להדגיש, רק לפי משארל אינטרנטי, ראש העיר איציק ברוורמן, אפילו לא מגיע ך 10%. האם זה אומר משהו על מה שמחכה לנו ביום הבוחר? 

לדידו של גרינברג, וכשמדובר ב 6 מועמדים, התמיכה שקיבל אינה מבוטלת, האם זה יספיק... נחיה וניראה. בינתיםם הכוחות ממשיכים להתגבש, בעיקר זה של גרינברג שקיבל עידוד וחיזוק משלום קוטלר יו"ר סניף מפלגת העבודה בפ"ת, ליטל לביאן יו"ר עמותת ’אמהות ללא תנאי’ ואתי פרל יו"ר סיעת ’הווה’, שהודיעו על תמיכה ברמי גרינברג, המועמד המוביל לראשות העיר

התמיכה כך זה ניראה מעינהם של אנשי גרינברג, התמיכה בו חוצה מגזרים, מגדרים ודעות פוליטיות- רמי גרינברג צובר תאוצה וממצב עצמו כמועמד המוביל לראשות העיר פתח תקוה.
לאחר הודעת יו"ר סניף מרץ פ"ת מוניקה כהן על תמיכה בגרינברג לראשות העיר התמיכה במועמד המוביל ממשיכה להגיע וכעת שלום קוטלר יו"ר סניף מפלגת העבודה בפ"ת, ליטל לביאן יו"ר עמותת ’אמהות ללא תנאי’ אשר פועלת למען משפחות חד-הוריות, ואתי פרל ראש סיעת ’הווה’ למועצת העיר, הודיעו על תמיכה בו לראשות העיר.

קוטלר, תושב שכונת נוה עוז הוותיקה, הינו יו"ר סניף מפלגת העבודה בפ"ת, כיהן כ-15 שנים במועצת העיר בתפקידים בכירים ונרחבים. משמש כיום כיו"ר עמותת ’קדימה’ שמסייעת לתושבים רבים בעיר. הוא יליד בלארוס וכיהן כיו"ר מוקד הקליטה בעיר. יזם והקים את סיירת הביטחון העירונית ועוד פרויקטים רבים וטובים בתחום התחבורה ושימור אתרים.
בעל תואר ראשון ושני במנהל ציבורי וכספים. שימש כסגן ראש מנהל בתעשייה האווירית וראש תחום בקרת איכות בתעשייה האווירית.

"אני מכיר את רמי גרינברג כבר שנים, מודע לעשייה הנרחבת שלו ויודע שאין מועמד מתאים ממנו לראשות העיר" מסר קוטלר, והוסיף "שילוב הידיים של מפלגת העבודה בפ"ת יחד עם גרינברג, מוכיח מעל הכל כי טובת התושבים היא שעומדת לנגד עינינו ולנגד עיניו של גרינברג ויחד נביא לשינוי המיוחל בעירנו".

כמו כן, טל לביאן תושבת העיר ויו"ר עמותת ’אמהות ללא תנאי’ שפועלת למען משפחות חד הוריות בישראל ומונה אלפי הורים המגדלים את ילדיהם לבד, הודיעה על תמיכתה בגרינברג והשניים סיכמו על דרכי פעולה משותפים בנושאים חשובים אלו.

לביאן מסרה: "עמותת ’אמהות ללא תנאי’ בראשותי תומכת בגרינברג לראשות העיר. יחד נפעל ונסייע לכל המשפחות החד הוריות בעיר ונדאג לילדים ולרווחה כך שגם בתחום הזה פ"ת תהיה מצוינת".

אתי פרל ורמי גרינברג

אתי פרל ורמי גרינברג

בנוסף, אתי פרל ראש סיעת ’הווה’, אשר בשנים האחרונות כיהנה כראש לשכת ראש עיר זמני, ראש לשכת סגן עיריית פתח תקווה, וראש לשכת נבחרי הציבור, הביעה תמיכה בגרינברג לראשות העיר.
לפרל ניסיון עשיר במערכות המוניציפליות ובניהול במגזר העסקי, בין השאר כמנכ"ל חברת הייטק משגשגת. היא בעלת B.A. במנהל עסקים ותעודות הסמכה בדיני חוזים, דירקטורית ועוד.

פרל מסרה כי "אני שמחה לעמוד לצד רמי גרינברג לראשות העיר ולתמוך בו. הוא המועמד הנכון והמתאים לראשות העיר. גרינברג יוביל יחד איתנו פתח תקווה אחרת, של רווחה לתושבים ולמשפחות הנהדרות המתגוררות בעיר".

רמי גרינברג מסר כי "מיום ליום כוחנו עולה ועוד דמויות חשובות ומפלגות גדולות מצטרפות אלינו ומביעות תמיכה בי לראשות העיר ובתכנית שלי לשדרוג משמעותי של פתח תקוה לרווחת התושבים בכלל השכונות והתחומים. שלום קוטלר, ליטל לביאן ואתי פרל יהוו נדבך חשוב בניצחון שלנו באוקטובר ובהפיכת פ"ת למצוינת לרווחת תושביה".

צילום: מטה גרינברג

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים