חיפוש

 

 
לדף הבית >>     אבי אלבז >>

הצעה לסדר - חידוש אירועי שבת תרבות

 

אבי אלבז פונה לראש העיר חיים ביבס ודורש: ”על עיריית מודיעין-מכבים-רעות, לחדש מיידית את אירועי שבת תרבות, ולקיימה בכל חודש אירוע שבת תרבות”

 

                    

                              10 ביולי 2022

לכבוד

חיים ביבס, ראש העיר

מודיעין-מכבים-רעות

             

הצעה לסדר – חידוש אירועי שבת תרבות

  1. האירוע האחרון של שבת תרבות התקיים בתאריך 14/05/2022, ונכון לעכשיו עיריית מודיעין-מכבים-רעות ביטלה את אירועי שבת תרבות שהתקיימו אחת לכל חודש.
  2. אלון שמידט, ראש אגף תרבות ואירועים, טען שמספר תושבי העיר שמגיעים לאירועי שבת תרבות הוא נמוך, ולכן העירייה ביטלה את אירועי שבת תרבות.
  3. תשובתי לאלון היא שיש כל מיני סיבות למספר נמוך של משתתפים באירוע – פרסום לקוי, הכוונה לקויה לאולם שבו מתקיים האירוע, הזמנת מרואיינים מגוונים ומעניינים וכו’.
  4. ביקשתי מאלון לחדש את אירועי שבת תרבות, והוא היפנה אותי אל יורם כרמון מנכ"ל העירייה. לשאלתי מדוע העירייה ביטלה את אירועי שבת תרבות, יורם השיב לי שאגיש שאילתה בנושא.
  5. מכיוון שאני כבר מכיר את התשובות המתוחכמות שאני מקבל בתגובה לשאילתות שאני מגיש, החלטתי לוותר על זכותי להגיש שאילתה בנושא.
  6. האם העירייה תבטל את אירועי ’תרבות יהודית’ (שתוקצבו בסכום של 700,000 ₪ בשנה), שבהם משתתפים תושבי העיר הדתיים, אם מספר המשתתפים באירועים היה נמוך?

ברור שהתשובה היא חד משמעית – העירייה לא הייתה מבטלת את אירועי ’תרבות יהודית’!

  1. החלטת העירייה לבטל את אירועי שבת תרבות, היא מקוממת, ולא משנה מה התירוצים שימציאו בכדי לבטל את האירוע שמתקיים בשבתות, במיוחד שזהו אחד האירועים הבודדים שהעירייה מקיימת ביום שבת.
  1. אזרחים וותיקים שאיתם אני מקיים שיחות באופן שוטף, מסרו לי שאירוע שבת תרבות אחת לחודש, הוא אחד האירועים הבודדים בשבתות, שמאפשר להם לבלות בשבתות, ולהיפגש עם חברים באירוע ולאחר האירוע.
  2. רשויות מקומיות רבות מקיימות את אירועי שבת תרבות, לדוגמה עיריית רחובות שבראשה עומד ראש עיר חרדי, קיימה אירוע שבתרבות בשבת האחרונה (מצ"ב פרסום החברה העירונית רחובות).
  3. אנו חברי סיעת מודיעין חופשית דורשים שעיריית מודיעין-מכבים-רעות, תחדש מיידית את אירועי שבת תרבות, ותקיים בכל חודש אירוע שבת תרבות.

לאור האמור לעיל, להלן הצעתנו לסדר:

מועצת העיר מחליטה שהעירייה תחדש את אירועי שבת תרבות החל מהשבת הקרובה

ביולי 2022 ותקיים בכל חודש אירוע שבת תרבות.             

נבקש להעלות את הצעתנו לסדר לדיון בישיבה הקרובה של מועצת העיר.

 
בברכה אבי אלבז 
חבר מועצת העיר
מודיעין-מכבים-רעות
יו"ר האופוזיציה
יו"ר וועדת ביקורת 
יו"ר סיעת מודיעין חופשית       

 

 

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים