חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

ח”כ יואל חסון: אני תומך בעג`מי

 

ח”כ יואל חסון, יו”ר סיעת המחנה הציוני בכנסת ותושב שכונת נחלת יהודה בראשון לציון הודיע: תומך במוטי עגמי לראשות העיר”

 

ח"כ יואל חסון, יו"ר סיעת המחנה הציוני בכנסת ותושב שכונת נחלת יהודה בראשון לציון הודיע: תומך במוטי עג’מי לראשות העיר!"

תמיכה חשובה במועמדותו של מוטי עג’מי לראשות העיר ראשון לציון. ח״כ יואל חסון, אשר כיהן בשלל תפקידים ציבוריים חשובים, הודיע על תמיכתו במוטי עג’מי ובמפלגת "ראשון אחת" בהובלת עג’מי.

חסון שימש בתפקידים ציבוריים רבים וביניהם יו״ר צעירי הליכוד, יו״ר הנהגת תנועת בית״ר, נשיא הקונגרס הציוני ויועץ לראש הממשלה אריאל שרון. בכנסת ה-17 כיהן כיו"ר הקואליציה ובכנסת ה-18 כיהן כיו"ר הועדה לביקורת המדינה, מטעם מפלגת ״קדימה״ ומכהן בכנסת ה-20 מטעם המחנה הציוני. במהלך השנה האחרונה משמש חסון כיו"ר סיעת המחנה הציוני, כסגן יו״ר הכנסת ומרכז האופוזיציה.

ח"כ חסון ציין כי: "מוטי עג’מי הוא בעל הניסיון הרב ביותר מבין המתמודדים לראשות העיר, גם במגזר הפרטי וגם במגזר הציבורי. יש בו אחריות של איש ציבור, מקצועיות, יושרה, שקיפות וניקיון הכפיים. אני חושב שהוא ראוי לתפקיד גם בזכות התקופה בה הוא הנהיג את העיר בתקופת משבר קשה כשלא רק עובדי העירייה צפו וראו את יכולותיו של מוטי, אלא כל התושבים בראשון לציון הבינו שיש מבוגר אחראי שאפשר לסמוך עליו! בעיניי, ברגע הזה, היה ברור שמוטי לא נולד להיות מס’ 2, אלא נולד להיות מס’ 1 - ראש העיר של ראשון לציון!״.

חסון הוסיף כי ״בבחירות האלה יש שני מועמדים בלבד לראשות העיר: מוטי עג’מי ודב צור. תושבי ראשון לציון, יצטרכו לבחור רק מבין שני המועמדים הללו. אנחנו עם מוטי עג’מי ובגדול! אפשר לעשות את זה כבר בסיבוב הראשון. אני רוצה לראות את ראשון לציון ב-5 השנים הקרובות עם ההנהגה של מוטי עג’מי ועם הרשימה המדהימה של ’ראשון אחת’!".

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים