חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ביטוח >>

מה כדאי לנו לדעת על ביטוח מחלות קשות

 

מהו ביטוח מחלות קשות ולמה חשוב לשים לב בבואנו לעשות זאת? על כך בטור הבא...

 

מדובר למעשה בביטוח שמעניק פיצוי כספי חד-פעמי של כמה עשרות או מאות אלפי שקלים בעת אבחון מחלה קשה או במידה והתקיים אירוע רפואי חמור. גובה הפיצוי תלוי בסכום שהחלטות עליו ביום הצטרפותכם. שימו לב, לא מדובר בהחזר כספי, אלא בסכום שניתן לכם מיד לאחר שאירע אירוע ביטוחי או חלילה אובחנתם במחלה קשה. כלומר – אתם מחליטים איך להשתמש בכסף. גם אם לא למטרות טיפול, שיקום וכדומה.

יש כמה מצבים רפואיים מורכבים שלפי חוק חברות הביטוח מחויבות לכסות במסגרת הביטוח הזה, חלקן מסכנות חיים וחלקן כרוניות, אבל המשותף לכולן שהן המחלות הנפוצות ביותר באוכלוסייה בארץ ושהן דורשות טיפול רפואי יקר: סרטן, טרשת נפוצה, שבץ מוחי, התקף לב, ניתוח מסתמי לב, ניתוח מעקף לב, ניתוח אבי העורקים וקרדיומיופטיה.

למה חשוב לשים לב? שימו לב שרשימת המחלות הקשות אינה מתייחסת להרחבות השונות שניתן לרכוש ולהוסיף לפוליסות הבסיסיות. כשאתם בודקים פוליסה מסוימת, בדקו האם המחלות שהיא מכסה הן מחלות נפוצות או נדירות. חלק מהפוליסות מעניקות פיצוי חלקי למקרי "סרטן מוקדם", שאינם מוגדרים כמחלה קשה, הכוללים בין היתר: סרטן שד, ניתוח לסרטן ערמונית ו/או שינויים טרום סרטניים בצוואר הרחם. אם מחלות אלה חשובות לכם, בדקו האם הפוליסה מכסה אותם.

יש לכם עוד שאלות למישל בינוביץ ביטוח? כנסו!

האתר שלי    0544677821

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים