חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ofir מקדמים - .אופיר כתבות תדמית >>

מחיר הדפסה על קנבס – כמה זה עולה ומה אפשר להדפיס?

 

כאשר מדובר על מחיר הדפסה על קנבס כדאי קודם כל להבין מה האפשרויות שלנו בכל הנוגע להדפסה על קנבס. קנבס הוא בד חזק באריגה גסה שלרוב עשוי מכותנה בשילוב חומרים שונים כמו פוליאסטר. בזכות תכונותיו של החומר, ניתן להדפיס עליו בקלות מבלי שהצבעים ימרחו או ידהו, גם בחלוף השנים. הדפסה על קנבס היא הדפסה של כל איור, תמונה, ציור או אלמנט גרפי על חומר הקנבס

 

כאשר מדובר על מחיר הדפסה על קנבס כדאי קודם כל להבין מה האפשרויות שלנו בכל הנוגע להדפסה על קנבס. קנבס הוא בד חזק באריגה גסה שלרוב עשוי מכותנה בשילוב חומרים שונים כמו פוליאסטר. בזכות תכונותיו של החומר, ניתן להדפיס עליו בקלות מבלי שהצבעים ימרחו או ידהו, גם בחלוף השנים. הדפסה על קנבס היא הדפסה של כל איור, תמונה, ציור או אלמנט גרפי על חומר הקנבס. בעבר, היה נהוג להדפיס בעיקר על נייר רגיל או נייר צילום אבל בשנים האחרונות בעקבות התפתחויות טכנולוגיות שונות יותר ויותר בתי דפוס מציעים הדפסה על קנבס בקלות. על הקנבס מדפיסים בשתי שיטות עיקריות. השיטה הראשונה היא שיטה המבוססת על פיגמנט, באמצעות סוג דיו ספציפי ניתן לדייק את הגוונים המודפסים בתהליך. בשיטה זו הצבעים יכולים להישמר לאורך שנים ארוכות אבל הם אינם עמידים לשמש, לחות וכן הלאה. השיטה השנייה היא שיטה המבוססת על צבע מבוסס שמן, צבעים אלו עמידים יותר לשינויי מזג אוויר, שמש ולחות אבל לא עמידים לאורך זמן.

מחיר הדפסה על קנבס – איך נדע כמה נשלם?

חשוב לדעת שהנושא של מחיר הדפסה על קנבס נקבע על פי פרמטרים שונים וקשה לקבוע מראש כמה תשלמו בדיוק על ההדפסה שלכם. המחיר משתנה לפי בית הדפוס הספציפי, גודל התמונה, כמות ההדפסות ופרמטרים נוספים, לכן, אם המחיר הוא משמעותי עבורכם חשוב שתבררו מול כמה גורמים. 

מה אפשר להדפיס על קנבס?

אז כפי שציינו שיטת ההדפסה על קנבס היא שיטה שטובה למגוון גדול של אלמנטים גרפיים. אפשר להדפיס תמונות ביתיות, אפילו כאלו שאינן איכותיות מאד פעמים רבות ניתן להגדיל ולשחזר אותן. כך שאם יש לכם תמונה משפחתית ישנה שחשוב לכם לשמר תוכלו להדפיס אותה על קנבס. אם מדובר בתמונות אישיות תוכלו להשתמש בתמונות שהדפסתם כמתנה לקרוב משפחה אהוב, לדוגמה תמונה של הנכדים כמתנה לסבתא. תוכלו להדפיס תמונות שתורידו מאתרי אינטרנט שונים שמוכרים תמונות להדפסה, וכך להדפיס לכם יצירת אומנות של ממש בגודל המתאים לכם. תוכלו לעצב משהו בעצמכם או באמצעות טכנולוגיית AI ולהדפיס אותו כך שתעשו התאמה מושלמת לחלל בו אתם מעוניינים למקמם את התמונה. האפשרויות הן אינסופיות. 

הדפסה על קנבס כמתנה

תמונות המודפסות על קנבס יכולות להיות מתנה מעולה למשפחה שלכם או לחברים. הדפסה על קנבס גם מוסיפה אלמנט עיצובי לחלל כמובן אבל כשמדובר בתמונה אישית זו גם מחווה מקסימה. תוכלו להעניק במתנה תמונות קנבס לחגים, ימי הולדת עולים, יום נישואים או חתונה ועוד. 

איך מתבצע תהליך ההדפסה?

כיום בדרך כלל אפשר להעביר את התמונות שאתם מעוניינים להדפיס באמצעות אתר אינטרנט, לפעמים אפילו ישירות מהנייד. את התמונות מעבירים להדפסה ואת המוצר הסופי מקבלים באמצעות שליח או באיסוף עצמי. 

 

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים