חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

בנט לטאוב:``אעמוד לימינך במודיעין``

 

יור הבית היהודי ושר החינוך נפתלי בנט הזמין את עמיעד טאוב שנבחר ליור הבית היהודי במודיעין ללשכתו וטאוב בחר להביא איתו את חברי סניף מודיעין. בנט אמר לטאוב:מעריך מאוד את פעילותך החברתית אעמוד לימינך...

 

יו’’ר הבית היהודי ושר החינוך נפתלי בנט הזמין את עמיעד טאוב שנבחר לאחרונה ליו’’ר הבית היהודי במודיעין ללשכתו למפגש הכנה לקראת הבחירות המקומיות. טאובכחלק מגישתנו הדואגת לחבר את כל הפעילים המקומיים בחר להביא איתו את חברי הבית היהודי בעיר.

יצויין כי בבחירות האחרונות לראשות המפלגה ביקש בנט מטאוב להוביל את המטה המקומי שלו ואכן בנט זכה במודיעין לאחוזי תמיכה גבוהים במיוחדוטאוב היה הנציג הראשון במפלגה שהוזמן ללשכתו לאחר שנבחר.

בנט אמר לטאוב:’’אני מכיר ומוקיר את פעילותך החברתית כמי שהקים ומוביל את עמותת אופק המסייעת לאוכלוסיות מוחלשות וגם את פועלך הציבורי כיו’’ר מועצת ראשי הסניפים במפלגה ושמח כי נבחרת להוביל את הבית היהודי במודיעין. לימינך בבחירות המקומיות ואגיע למודיעין בכל עת שאדרש לכך ואני משוכנע ביכולותיך להנהיג את הסיעה המקומית ולהגדיל את כמות המנדטים ויכולת ההשפעה של הבית היהודי בעיר’’.

טאוב הודה לשר בנט על החברות והתמיכה אמר ’’בחרתי לצרף את חברי הסניף לפגישה שכן אני משוכנע כי רק בדרך של שיתוף החברים בכל שלבי העשייה נוכל להגדיל ולהגביר את השפעתנו העירונית. אני מודה לשר בנט על חברות אמיתיתוראייה חברתית משותפת ועל הנכונות להתגייס ולתרום לסיעת הבית היהודי במודיעין. לא בכדי רואים בבית היהודי את העיר מודיעין מכבים רעות כנושאת דגל בכל תחומי החיים החל מאחוזי התנדבות וגיוס לצבא וכלה במודל ליחסים נכונים ונהדרים שבין דתיים לחילוניים. הבית היהודי בראשותי יהיה פתוח לכולם ויחד עם התמיכה של השרים וחברי הכנסת יהפוך לגורם מוביל משפיע וחיובי בעיר מודיעין מכבים רעות’’.

 צילום תמונה:  דוברות הבית היהודי במודיעין

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים