חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

ענת בראמי - יו``ר מטה הצעירים של הבית היהודי במודיעין

 

בראמי שכיהנה בעבר כיור מועצת הנוער העירונית תעמוד בראש מטה הצעירים המקומי של הבית היהודי כשלצידה חברות בהנהגת המטה מור סינוואני וירדן קמינצקי

 

בראמי שכיהנה בעבר כיו’’ר מועצת הנוער העירונית תעמוד בראש מטה הצעירים המקומי של הבית היהודי כשלצידה חברות בהנהגת המטה מור סינוואני וירדן קמינצקי.

בראמי בת 20 בוגרת אולפנת מודיעין שרתה בשירות לאומי בתנועת בני עקיבא העולמית וכיהנה כאמור כיו’’ר מועצת הנוער העירונית תפקיד אליו נבחרה כבר בכיתה י’ ושימשה בו במשך שנתיים.
 
יו’’ר הבית היהודי, עמיעד טאוב מסר: ענת וחבריה הינם גם העתיד אך גם ההווה של הבית היהודי. התחלנו את פעילותינו בעיר בהשקת מטה צעירים, המשכנו בשילוב צעירים מובילים כחלק אינטגרלי מהבית היהודי בעיר בדיוק כמו המבוגרים.הצעירים בעלי היכולות התעוזה והאידיאולוגיה צריכים ויכולים להשפיע יותר במודיעין ואנו נספק להם את הפלטפורמה לכך. ענת שכבר הוכיחה את יכולתיה הינה נכס לבית היהודי ואני מעריך את החלטתה להתנדב ולהוביל’’.
 
ענת בראמי מסרה:"כאלפיים בני נוער וצעירים בעיר מזוהים עם הבית היהודי בעיר. הצעירים מהווים כוח אלקטורלי אדיר שישפיע על מערכת הבחירות הקרובה וייצר עשייה נמרצת וערכית בחמש השנים הקרובות. אני מזמינה את הצעירים והצעירות לקחת חלק בהתחדשות הבית היהודי בעיר ולהתחבר להנהגה החדשה שפתחה בפנינו את השורות".
רוצה לצ'וטט?
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים