חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

ענבר עמית מצטרפת לסיעת ”יש עתיד”

 

ענבר עמית מצטרפת לסיעת ”יש עתיד” מודיעין מכבים רעות בראשות שחר מי און

 

ענבר עמיתבת 37, מתגוררת במודיעין יחד עם בת זוגה ושני ילדיהם המשותפים בת 4 ובןשנה. השתיים עברו למודיעין לפני כארבע שנים בטרם לידת ביתם הבכורה לאחר היכרות עם הקהילה הגאה בעיר.

ענבר ובת זוגה שותפות בארגון "משפחות גאות במודיעין", אשר פועל לקידום זכויות הקהילה הגאה הענפה בעיר מודיעין ואף ארגן את עצרת המחאה לאחר הירצחה של הנערה שירה בנקי ז"ל. כמו כן, שתיהן מתנדבות במסגרות נוספות של הקהילה הגאה בעשור האחרון.


ענבר, סרן במיל’, שירתה בצה"ל בשורת תפקידי פיקוד והדרכה במערך מג"ל בזכותם קיבלה אותות הצטיינות. בתפקידה האחרון שירתה כמפקדת פלוגת קורס מ"כים ובסיומו השתחררה לאחר קבלת החלטה על שינוי מסלול קריירה לטובת לימודיה באוניברסיטה.

ענבר סיימה את לימודי הדוקטורט במיקרוביולוגיה וגנטיקה מולקולרית באוניברסיטה העברית בהצטיינות יתרה. תוצאות מחקריה האקדמיים התפרסמו בכתבי העת החשובים בתחום והיוו פריצת דרך בתחום מחקרה. כיום ענבר מנהלת צוות מחקר ופיתוח בחברת הזנק בצמיחה המפתחת תרופות ביולוגיות.

בשנת 2015 ענבר התנדבה למטה הגאה של יש עתיד ולמטה "יש עתיד" במודיעין, שם פגשה בשחר מיי-און לראשונה והתוודעה לפועלו הציבורי.

ענבר עמית: "אני שותפה לחזונו של שחר לקידום זכויות אוכלוסיות מוחלשות במודיעין ויצירת חברה שוויונית לכולם ועל כן שמחה להצטרף לרשימה בראשותו".

שחר מי-און: "אני שמח על הצטרפותה של ענבר עמית לסיעה. אני תומך במאבקי הקהילה הגאה לאורך שנים וסבור שענבר, ששימשה כלוחמת בפן המקצועי בשירותה הצבאי ובפן האישי, במלחמת חייה להשגת שוויון הזדמנויות לבני ובנות הקהילה הלהט"בית, היא כוח מוביל שמצטרף אלינו".

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים