חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מפגשי נטוורקינג - איך לעשות את זה נכון

 

לכמה מפגשי נטוורקינג מומלץ להגיע בחודש ותוך כמה זמן אוכל לראות שאני מגדיל לעצמי את כמות הלקוחות שלי?

 

כאורח אין לך מחוייבות להגיע לכל המפגשים, כאשר אתה מצטרף לקבוצת נטוורקינג אתה מתחייב להגיע לכל המפגשים של הקבוצה, ואם אתה לא מגיע אתה אמור לשלוח מחליף. יש ארגונים שבהם אם לא תגיע למספר מפגשים יוציאו אותך מהקבוצה!

בכדי להכיר את החברים בקבוצה ובכדי שהקבוצה תכיר אותך חשוב מאוד להיות נוכח בכל המפגשים. 

קבוצות פלא-נט נפגשות אחת לשבוע, יש מספר קבוצות, אתה מתחייב להגיע כל שבוע לקבוצה אליה נרשמת, מובן שזו תהיה קבוצה שאין מישהו בעיסוק שלך בקבוצה (ניגוד אינטרסים), מאחר ואנחנו לא רוצים תחרות בתוך הקבוצות. לקבוצות האחרות אתה יכול להגיע כאורח מתי שמתאים לך. 

ברור שמי שמגיע לקבוצות נטוורקינג מעוניין להגדיל את כמות הלקוחות שלו, יחד עם זאת בכדי שחברים יפנו אליך לקוחות הם צריכים להכיר אותך ולסמוך עליך. מעבר לכך כאשר אתה מתחיל לדבר את העיסוק שלך בצורה מקצועית כל שבוע, אתה משדר ליקום את הרצינות של העסק ותתחיל להגדיל את כמות הלקוחות גם ללא קשר לקבוצה. 

בקבוצה עצמה תלוי מה העיסוק שלך, יש מקצועות בהן קל מאוד להביא לקוחות והחברים אכן מקבלים הרבה הפניות. לעומת זאת יש מקצועות בהן לוקח יותר זמן לקבל הפניות. 

הדבר החשוב ביותר הוא מה אתה עושה עבור הקבוצה, כמה הפניות עסקיות אתה מביא לחברים. אם אתה מגיע לקבוצה ומה שמנהל אותך זה "מה אני יכול לעשות עבור הקבוצה", סביר להניח שתקבל מהר מאוד הפניות. 

אם את מגיע לקבוצה ומה שמנהל אותך זה "מה יוצא לי מזה , מתי אני מקבל הפניות", כמות ההפניות שתקבל סביר להניח שתהיה קטנה יותר. 

הסיסמה של קבוצות נטוורקינג היא "הנותן מקבל" - קודם נותנים ואז גם מקבלים. 
בהצלחה!
שולה

יש לכם עוד שאלות לשולה שדה נטוורקינג אפקטיבי? כנסו!

0545223838 כרטיס הביקור הדיגיטלי שלי

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים