חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

שטרכמן מצטרף לגרינברג

 

חיזוק נוסף: שטרכמן מצטרף לרשימתו של גרינברג שתיקרא- ”התחדשות”. יעקב שטרכמן, אשר הכריז לפני כשנה כי יתמודד על ראשות העיר פ”ת, מסיר מועמדותו ומודיע על תמיכה בגרינברג לראשות העיר.

 

כבר לא רץ לראשות העיר: יעקב שטרכמן, אשר עד כה התמודד לראשות העיר פ"ת, הסיר מועמדותו והודיע על תמיכה ברמי גרינברג לראשות העיר.

שטרכמן (49), מתגורר בשכונת כפר גנים, עלה לארץ ב-1973 מרוסיה, ועוסק כיום כסוכן ביטוח. שטרכמן מגיע מתחום החינוך, וניסיונו הציבורי מגיע מחברות בוועדים, שהאחרונה בהם היא בוועד בית ספר בן גוריון. בנוסף, בתקופתו כיו"ר ועד ביה"ס הס, הביא שטרכמן לביה"ס את מיזם יום לימודים ארוך בהתנדבות. שטרכמן מחובר לקהל עולי ברית המועצות בעיר ודואג בפעילות ציבורית להשמיע את קולם ולדאגה לצרכיהם.

כאמור, לאור התמיכה בגרינברג, שטרכמן כבר לא יתמודד על ראשות העיר, אך כן על מקום במועצת העיר והוא ישתלב ברשימתו של גרינברג.
שמה של סיעתו של גרינברג הוא "התחדשות" ובימים הקרובים ייחשפו חברי הרשימה ומיקומים.

שטרכמן מסר: "שמח להצטרף לגרינברג ואני מאמין כי הוא האדם לעמוד בראשות העיר בתקופה כזו. הסרתי מועמדותי כי אני סמוך ובטוח שרמי ינצח וכי הוא המתאים והטוב ביותר לעיר ולתושביה".

גרינברג בירך ומסר: "יעקב שטרכמן הוא דמות מוכרת וחשובה עם פעילות ציבורית-חינוכית ואני שמח שגם הוא בחר ללכת יחד איתנו- סיעת "התחדשות" להחלפת הנהגת העיר".

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים