חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית אשדוד-אשקלון >>

כללית רפואה משלימה במרתון מודיעין

 

כללית רפואה משלימה הקימה מתחם טיפולי מגע, שניתנו ללא עלות על ידי מטפלים מוסמכים ומנוסים ממרפאת כללית רפואה משלימה, לבאי המרוץ

 

מרתון מודיעין המתקיים מדי שנה, התקיים ביום שישי 5/4   בסימן הנצחת הנרצחים בנובה, חללי צה"ל והחטופים.

כללית רפואה משלימה לקחה חלק במרוץ באמצעות מתחם טיפולים שהוקדם כבר משעות הבוקר המוקדמות ועד לסיום המרתון,  ובו ניתנו טיפולי מגע ללא עלות לבאי המרוץ. הטיפולים ניתנו ע"י המטפלים המוסמכים והמנוסים ממרפאת כללית רפואה משלימה מודיעין. היה ניתן להגיע ולהתנסות בטיפולים משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות הצהריים.

ואלו הטיפולים שניתנו:

עיסוי רפואי הוליסטי מתאים גם למבוגרים וגם לצעירים. עיסוי רפואי הוליסטי מסייע בהזרמת הדם ופינוי הרעלנים בגוף, אבל לא רק ויכול לסייע גם בהענקת גמישות טובה יותר ובהגדלת טווחי התנועה בשרירים, הפחתת מתח וחרדה, הקלה על תסמיני מיגרנות וכאבי מחזור, הפחתת תופעות בפיברומיאלגיה, כאבי גב ושרירים ועוד.

רפלקסולוגיה היא שיטת טיפול המתבססת על העיקרון כי כפות הרגליים והידיים משקפות את גוף האדם על מערכותיו השונות וכי יש בהן אזורים מייצגים לכל איבר וחלק בגוף. הטיפול כולל  שימוש בלחיצות, עיסוי ומתיחות קלות של כפות הרגליים. מגע במרכזי תחושה שונים ועיסוי נכון של הכפות ישפיע על איברים ומערכות לפעול בצורה טובה יותר. הטיפול הרפלקסולוגי יכול לסייע בהתמודדות עם כאבים מסוגים שונים, הפגת חרדות ומתחים, בעיות שינה, חולשה ועייפות ויכול לשפר גם את החיוניות. טיפול זה מתאים לכל הגילים כולל לתינוקות.

לאה שובל, מנהלת מרפאת כללית רפואה משלימה במודיעין: "זו זכות גדולה עבורנו לקחת חלק באירוע קהילתי משמעותי מסוג כזה בעת הזו,  ואנחנו שמחים שהתאפשר לנו להיות שם עבור הרצים ולסייע להם

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים