חיפוש

 

 
לדף הבית >>     אלעד שמעונוביץ משנה לראש העיר >>

עדי בן אברהם - לרשימת הצעירים של אלעד שמעונוביץ

 

תוספת כח משמעותית ל”דור הבא”, הסיעה שבראשותה עומד אלעד שמעונוביץ. לסיעה הצטרפה השבוע עדי בן אברהם בת 35, ממקימי ”הצופים” בעיר, אליה הגיעה משפחתה ממש עם הקמת העיר

 

לפני כשבועיים הודיע חבר המועצה אלעד שמעונוביץ על פרישתו מסיעתו של ראש העיר חיים ביבס, והקמת רשימת צעירים חדשה בשם ’הדור הבא’ המתמודדת על מקום בבחירות הקרובות למועצת העיר. השבוע כבר נודע על מצטרפת חדשה לרשימה ומי שתוצב בה במקום השני: עדי בן אברהם בת 35 תושבת העיר משנת 1996 שגדלה והתחנכה כאן, ואף הייתה מהמקימים של שבט הצופים ’יובל’. בשנת 2014 הקימה עדי, יחד עם בעלה מוטי, את סטודיו האימונים ’גט פיט Get fit’ במרכז מרלז והינה בעלת קליניקה לטיפול בתת מודע.בעברה עבדה בן-אברהם במשרד ראש הממשלה בתפקיד שטח מבצעי והיא בעלת תואר ראשון במדעי החברה ולימודי תואר שני במנהל עסקים.

בן-אברהם נשואה ואמא לשלושה ילדים תעסוק בנושאים של משפחות צעירות בעיר וסיוע לעצמאיים ובעלי עסקים קטנים. בן-אברהם: "לצד הקמת העסק הפרטי והמשפחה שלי בעיר, חשובה לי התרומה לקהילה והעשייה עבור העיר בה גדלתי. חשוב לי מאוד לקדם ולפעול למען אימהות צעירות בעיר, לסייע להן בתהליך החזרה למעגל העבודה, התמודדות באיזון בין קריירה לבית ועם הורות ומשפחה. כבעלת עסק עצמאי חשוב לי לקדם את הנשים העצמאיות והעסקים בעיר. לקיים אירועים שנתיים שיגבירו את החשיפה, לעודד הקמת מרחב יזמות שיהווה בית לעצמאיות ועצמאיים ולחשיפת שירותיהם לתושבי העיר".

אלעד שמעונוביץ: "רשימת הצעירים שלנו כוללת מועמדות ומועמדים מוכשרים וערכיים, שגדלו בעיר ורוצים לתרום לה בחזרה- ועדי מייצגת את זה באופן מובהק. אנחנו מייצגים את תושבי העיר בגילאים 17-35, כאשר עדי תעסוק בנושאי המשפחות הצעירות, ההורות הראשונה ותחום העצמאיים והעצמאיות שהולך וגדל בעיר. מאז ההכרזה על הקמת הרשימה הצטרפו צעירים רבים הלוקחים חלק בפעילות, ובשבועות הקרובים אנחנו נודיע על מצטרפים נוספים שיאיישו את המקומות הראשונים ברשימה למועצת העיר". 

 

 

 

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים