חיפוש

 

 
לדף הבית >>     Seo Rush תוכן שיווקי >>

אקססוריז כפריט לבוש

 

אקססוריז הוא אביזר אופנה אשר אפשר להוסיף למראה הכללי של האדם. מעבר ללבוש הוא הוא נעזר גם בפריטים נלווים להשלמת המראה המרשים של ההופעה הכללית. פריטים אלה עשויים להיות משקפיים, תיק יד, שעון, עגילים שרשרת, טבעת או פריטי לבוש ייחודיים כמו עניבות, ז’קטים, כובעים וגם פריטי הנהלה בעלי נראות נעלי עקב גבוהות, מגפיים ועוד

 

אקססוריז הוא אביזר אופנה אשר אפשר להוסיף למראה הכללי של האדם. מעבר ללבוש הוא הוא נעזר גם בפריטים נלווים להשלמת המראה המרשים של ההופעה הכללית. פריטים אלה עשויים להיות משקפיים, תיק יד, שעון, עגילים שרשרת, טבעת או פריטי לבוש ייחודיים כמו עניבות, ז’קטים, כובעים וגם פריטי הנהלה בעלי נראות נעלי עקב גבוהות, מגפיים ועוד.

חברות אופנה נוטות לייצר קו של מוצרים אשר כולל פרטי לבוש ואביזרים נלווים ויוצאי דופן המיועדים להשלים את סגנון ההופעה. הם נוטים ליצר מגוון סגנונות אשר יתאים לקבוצות שונות באוכלוסייה וכך כל אחד ימצא את האקססוריז האהובים עליו. בין הסגנונות יש כאלו המקובעים על אופי או על סגנון עיצובי ספציפי כמו סגנון וינטג’, סגנון היפטר, אופנת רחוב, סגנון יוניסקס ורטרו.

סגנונות שונים של אקססוריז

הטרנדים האופנתיים הנשיים מתחלפים בכל שנה ומעצבי האופנה זורמים עם הטרנדים האלו כדי ליצור אקססוריז יפהפיים ומפתיעים.

סגנון וינטאג’ מתייחס לעיצוב הישן אך המרשים והאיכותי. המונח מגיע מתחום היין ופרושו יין עלית העשוי ממיטב הענבים. בסגנון זה מתבטאת הנועזות, הוא סגנון פראי כיפי עמוס ומלא ברעשים כלומר הכול תוסס סביבו. הצבעים הם נועזים וקיימים בהם לא אחת ערבוב של צורות, צבעים ומרקמים. סגנון לבוש הויטאג’י מתבטא בפריטי לבוש אקסקלוסיביים נדירים באיכות גבוהה. כמו כן בגדים שונים העשויים מחומרים טבעיים הופכים רלוונטיים חולצות וטוניקות עם הדפסים פרחוניים ואתניים. הסגנון מתבטא גם באביזרים כמו טבעות וינטאג’ צמידים מגושמים, עגילים גדולים וצעקניים, וחרוזים למיניהם. 

סגנון היפטר הוא סגנון המוכר בעיקר לצעירים אשר מתבטא בהוספת משקפיים גדולים ללבוש, תספורת אסימטרית, או גברים הנוטים לגדל זקן ארוך. סגנון אופנת רחוב מושפע מהלבוש של אנשים ברחוב. בסגנון זה מתלבשים צעירים ומתבגרים. סגנון רטרו – הוא סגנון אופנתי הכוללים פריטים שהיו טרנדים בעבר ואשר משולבים עם הבגדים העכשווי.

אביזרי אופנה שונים

קיים מגוון של אביזרי אופנה אשר יוסיפו רבות למראה הכללי של הלבוש לדוגמה: טבעת מיוחדת בסגנון וינטג’ - במרכז הטבעת משובצת אבן בלו טופז תכלת מסביבה משובצים יהלומים הטבעת פתוחה בצדדים עם חיתוכים מעוקלים ועדינים טבעת מיוחדת במינה אשר תקנה ליד העונדת אותה מראה מיוחד. 

טבעת וינטג’ יהלום שחור העשויה מזהב 18 קראט היהלום השחור משובץ במרכז ויהלומים משובצים מסביב ליהלום השחור בצורת רבוע. קיימת טבעת אירוסין אשר תמשוך את תשומת הלב של כל המתבונן בה. יש טבעת ייחודית המעוצבת בכמות גדולה של יהלומים אשר משובצים לאורכם של ארבעה מעגלי זהב במרכז הטבעת משובץ יהלום עגול בשיבוץ של ארבע שיניים. 

יש גם שרשרות וינטאג’ מיוחדות כמו שרשרת חבל מזהב עם תליון זהב לבן משובץ יהלומים ופנינים משקל התכשיט 36.5 גרם. אורך השרשרת 41 ס"מ והשרשרת עוצבה ונעשתה בעבודת יד. 

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים