חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

הקהילה האתיופית בפתח תקוה עם גרינברג

 

ח”כ אברהם נגוסה: ”יש אדם יקר, ישר, מקצועי, ענייני, שיכול להנהיג את פ”ת- זה עו”ד רמי גרינברג”.

 

בכנס של הקהילה האתיופית לתמיכה במועמד המוביל לראשות העיר פ"ת רמי גרינברג, שהתקיים בנוכחות ח"כ אברהם נגוסה, נדב טללה יו"ר עמותת אנדנת (אחדות) לרווחת הקהילה האתיופית בתחומי החינוך והנוער ומקום 7 ברשימת התחדשות למועצת העיר, ראשי הקהילה האתיופית בעיר פ"ת ומנהיגים מקומיים, משתתפים רבים וכמובן רמי גרינברג, הוכרז כי הקהילה האתיופית בעיר תומכת בגרינברג ותפעל לבחירתו לראשות העיר.

ח"כ אברהם נגוסה, אשר כיבד בנוכחתו, בירך ואמר: "יש אדם יקר, ישר, מקצועי, ענייני, שיכול להנהיג את פ"ת- זה עו"ד רמי גרינברג. לכן, באתי מירושלים לתמוך בו ולהגיד שלאחר היכרות רבת שנים שאני מכיר אותו. כשהעולים מאתיופיה עברו ורכשו דירות בפ"ת, והתחילו להשתלב בפ"ת, אני באתי ורציתי פגישה עם ראש העיר יחד עם נציגי הקהילה, ורמי הוא זה שדאג לנו בתור עוזרו של ראש העיר. הדרישה שלנו היתה חינוך, בריאות, תעסוקה, השתלבות של העולים במערכת החינוך ורמי קידם את הדברים מול ראש העיר ודאג לנו".

גרינברג ציין לאחר האירוע: "כל האוכלוסיות בעיר פ"ת חשובות לנו ואנו פועלים בכל הגזרות, השכונות והמגזרים, על מנת להפוך את פ"ת למצוינת. ב-30.10 כולם מצביעים התחדשות והמהפך שהעיר כה זקוקה לו יגיע".

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים