חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

החיילים והתלמידים בפעילות משותפת לזכר אלמוג שילוני ז”ל

 

החיילים הבודדים מבית אלמוג וחיילי פלגת הנגב בה שירת אלמוג הצטרפו לילדי בית ספר פסיפס ליום פעילות משותף שכולו קבלה ונתינה

 

סמ"ר אלמוג שילוני ז"ל, שנרצח בידי מחבל לפני 7 שנים, היה אמור לחגוג את יום הולדתו ה-27, ביחד עם אחיו התאום.

במקום חגיגה, בעמותת בית אלמוג שילוני בוחרים לציין את יום ההולדת של אלמוג על פי רוחו ודרכו של אלמוג - בנתינה, קבלת ואהבת הזולת וכבוד האדם.

אל בני משפחת שילוני הצטרפו חיילים בודדים המתגוררים בבתים שהקימה המשפחה בעיר וכן חיילי פלגת הנגב - היחידה בה שירת אלמוג ז"ל - והגיעו יחד אל בית ספר פסיפס – בית מיוחד לחינוך ולאומנויות במודיעין.

החיילים הצטרפו ליום פעילות מיוחד עם מגוון רחב של פעילויות - מוזיקה, ספורט, קרמיקה, איכות הסביבה ותנועה - שתוכנן על ידי מנהלת בית הספר אלה מור והרכזת החברתית אפרת נתנס.

מבית ספר פסיפס נמסר: "זכות גדולה עבורנו לציין את יום ההולדת של אלמוג שילוני. תודה למשפחתו היקרה, שבחרה לאמץ את בית ספר שלנו השנה, וזימנה לנו פתח להכיר את נפשו המיוחדת של אלמוג, שהיה מלא בנתינה ואהבת אדם.
היה בוקר קסום ומרגש עם החיילים והמשפחה. נשמח להמשיך ולשתף פעולה עם בית אלמוג שילוני".

דקלה ארזני בן ברוך, מנכ"לית עמותת בית אלמוג שילוני: "החיילות והחיילים הבודדים, המתגוררים בשלושת הבתים של העמותה בעיר, זוכים לתמיכה, תרומה וחיבוק חם מצד הקהילה במודיעין. יום הולדתו של אלמוג הוא הזדמנות לחיילים לתת בחזרה לקהילה, והם עושים זאת בשמחה, עם תחושת סיפוק מהעשייה, הנתינה והתרומה. זה היה יום מרגש מאד עבור כולנו, ואנחנו מודים לתלמידות ותלמידי בית ספר פסיפס על קבלת הפנים החמה, ולכל נשות ואנשי הצוות המקצועיים, על שפתחו את שערי בית הספר בפנינו."

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים