חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות אשדוד - אשקלון והסביבה >>

ממשיכים בהריסות המבנים ביישובי העוטף

 

לאחר השלמת הריסות המבנים הציבוריים בקיבוץ בארי החלו השבוע בהריסות בתי המגורים שנפגעו ב -7 באוקטובר.

 

כחודש לאחר שיצא לדרך פרויקט הריסות המבנים שנפגעו או נשרפו בקיבוץ בארי, הודיעה קבוצת טלאור כראדי, המתמחה בהריסת מבנים, על התחלת השלב השני של הפרויקט הכולל הריסות בתי מגורים מהם נרצחו ונחטפו תושבים.

מנכ"ל קבוצת טלאור כראדי, ליאור כראדי מסביר: "ההחלטה על איזה מבנים ייהרסו ומתי בדיוק נעשתה ותמשיך להיעשות בתיאום ובהסכמת חברי הקיבוץ. אנו מודעים לרגישות הרבה שבפרויקט ההריסות בעוטף ועושים כל מה שניתן על מנת להקל על התושבים, זאת לצד ביצוע ההריסות ברמה ההנדסית המקצועית והטובה ביותר".

עוד מעדכנת קבוצת טלאור כראדי כי בנוסף לבתים שייהרסו במסגרת השלב השני,  בהמשך צפויות להתבצע הריסות של עשרות בתים נוספים בשכונת הזיתים בבארי שנפגעה קשות בטבח ה-7 באוקטובר. עד כה נהרסו במסגרת השלב הראשון 11 מבנים קהילתיים בקיבוץ בארי, ביניהם המתפרה המיתולוגית של הקיבוץ אותה ניהלה במשך 30 שנה חברת הקיבוץ תמי סוכמן ז"ל שנרצחה באכזריות ב-7 באוקטובר, חדר האוכל הישן, הגלריה וחנות הקיבוץ.

כאמור, עם יישום תכנית הממשלה לשיקום יישובי העוטף, נבחרה קבוצת טלאור כראדי לנהל את הריסות המבנים שנפגעו ביישובי עוטף עזה. "אופן ההריסה הותאם לתנאי השטח על מנת לא לפגוע בשבילים ושטחים ירוקים בקיבוץ", הסביר מנהל הפרויקט מטעם קבוצת טלאור כראדי, אלכס בראייב. "יש תוכנית עבודה מסודרת ומתואמת עם כל הנוגעים בדבר על מנת לבצע את עבודות ההריסה לשיקום בצורה הבטוחה ביותר תוך שמירה על הקיבוץ". עוד הוסיף בראייב כי במקביל לעבודות בבארי יחלו מחר בעבודות ההריסה בקיבוץ רעים.

 

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים