חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

פני גזית מצטרפת לסיעת ”יש עתיד” מודיעין

 

פני גזית, בת 47, נשואנ 3, מצטרפת לסיעת ”יש עתיד” מודיעין בראשות שחר מי און למועצת העיר מודיעין מכבים רעות

 

שחר מי און מ"חש עתיד"  מקבל בימים אלה חיזוק לא קטן בדמותה של פני גזית בת 47 נשואה ואם לשלושה,גרה במודיעין מזה 18 שנים.
פני הגיעה למודיעין משום שהיה ברור לה שבעיר הזו ביתה הבכורה, שעלתה לכיתה א’ באותה העת, תקבל את החינוך הטוב ביותר.פני עסקה כל חייה בתחום החינוך: כבר בתיכון בחרהבמגמת חינוך, בצבא שרתה כמכ"ית של חיילי מקא"מ/ רפו"ל. בהמשך צברה רזומה של 27 שנים בתחום החינוך, כגננת ,מורה, מנהלת מעונות ובעלת רשת גנים עצמאית.בנוסף, שימשה כיו"ר וכחברת הנהגה בבית הספר "אסיף" ו"עירוני ג’-ע"ש מוטה גור.

פני גזית:"חינוך תמיד היה ויהיה חרוט על ליבי תוך דאגה, שמירה וקבלת "הילדים השקופים".ילדים מיוחדים מהחינוך המיוחד, שהינם שקטים, נוחים, מרצים. הם צריכים לקבל יחס כשווים בין שווים.רצונם פשוט בסך הכל: שיקבלו אותם כך בדיוק כמו שהם, שלא יתעלמו מהם, ילעגו להם או ישתיקו אותם ואני סבורה שיש הרבה עוד מה לעשות עבור אותם ילדים.
אני גאה להצטרף לסיעת ’יש עתיד במודיעין מכבים רעות’ בראשות שחר מי –און.שחר מסמל עבורי יותר מכל אדם אחר בעיר את הצורך בראיית אותם "ילדים שקופים".יחד עם שחר נאיר בזרקור מלא אהבה הכלה סובלנות וקבלה את אותם הילדים, פשוט כי מגיע להם!".

שחר מי-און: "אני שמח על הצטרפותה של פני לסיעתנו, אני בטוח שניסיונה העשיר בכל האמור לחינוך, יוכל לעזור לנו לשפר את התנאים של ילדי החינוך המיוחד בעיר בפרט והחינוך בכלל ואנחנו נרגשים לתחילת עבודתנו המשותפת. יש לנו הרבה מטרות שסימנו לעצמנו, כאלה שזקוקות לשיפור ושינוי בעיר. יחד, בכוחות משותפים, אני סבור שנצליח".

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים