פורום המומחים mcity

 

נושא ההודעה
שואל
כיצד מדברים על כסף בזוגיות
אלקה

כיצד מדברים על כסף בזוגיות

האם בכל דבר כדאי להתחלק חצי חצי או שהגבר צריך לשלם קצת יותר ? מה נכון לאורך שנים ארוכות של זוגיות וגם בתחילתן?
כיצד מדברים על כסף בזוגי...
הרחב

שלום אלקה,

בתחילת הקשר נהוג שהגבר משלם, זה חלק מהאופוריה הרומנטית. אבל לדעתי זה אילוזיה, אני חושבת שמוטב שהגבר לא ישלם על האשה, זה יוצר תלות רגשית שאחכ קשה להשתחרר ממנה, ראיתי כבר מקרים,שהאשה סחטה את הגבר וניצלה אותו,אני לא אוהבת את זה... בהמשך, זה אידיוסינקרטי ומשתנה בהתאם להכנסות והתפקידים.

בברכה,
שמרית אלישע

0523451834
  whatsapp

הוסף תגובה

x
שם: *
כתובת: *
טלפון: *
מייל: חובה למבקשי קבלת התגובה במייל
כותרת: *
תוכן: *
  קראתי והסכמתי לתנאי השימוש בפורום

 

 

מבצע `דרך בטוחה` בהובלת אגף התנועה של משטרת ישראל
מבצע `דרך בטוחה` בהובלת אגף התנועה של משטרת ישראל
פעילות ממוקדת של שוטרי תחנת אשדוד בשיתוף לוחמי יחידת אתג”ר נגד גניבות רכבים בעיר
בית להגשמה עצמית או השקעה טובה?  עושים סדר עם סוכנת נדלן מתל אביב