חיפוש

 

 
לדף הבית >>     יובל רותם, מאמן שחייה, מודיעין >>

מאמני שחייה: מהם ההיבטים פיזיים והמנטליים של עולמות השחייה

 

מאמני שחייה:  כותב הטור הינו יובל רותם, מאמן שחייני נבחרת ישראל, מנהיג שיטת לימוד חדשנית באווירה צעירה ורעננה לכל הגילאים. בכתבה זו יספר לכם על העיסוק שלו, וכיצד הוא מתחבר להיבטים הפיזיים והמנטליים, להמשך קריאה- כנסו

 

קצת רקע עלי:
למי שאינו מכיר אותי, שמי יובל רותם. אלוף ישראל לשעבר בשחייה בסגנון הפרפר. שחיין נבחרת ישראל ומאמן נבחרת ישראל ויחידת המחוננים במכון וינגייט לשעבר. כמו כן, בעל תעודות בהידרותרפיה, התעמלות במים שחיית תינוקות ומפעיל בריכה.

עיסוקי כיום:
כיום אני עוסק בלימוד ואימון קבוצות שחייה וכן בטיפול הידרותרפיה לילדים ומבוגרים עם בעיות פיזיות ורגשיות. נותן שיעורים פרטיים לילדים ומבוגרים שרוצים ללמוד לשחות ולשפר את סגנונות השחייה שלהם ומטפל במיגור פחדים במים.
מאות ילדים בקבוצות גיל שונות מ-5 ועד 18 נוטלים חלק בחוגי השחייה בחורף ובקורסי השחייה השונים בקיץ.
בשיעורים אני מקפיד על לימוד והקניית טכניקה וסגנון נכון מתוך מחשבה שילד שיודע לשחות נכון גם ישחה מהר בהמשך, וכן ייהנה להמשיך את הפעילות הגופנית שלו במים בהמשך חייו.
השחייה מחזקת מאד את הביטחון והדימוי העצמי אצל ילדים. חשוב לי לחנך ולעודד את הילדים לאהוב ספורט ולסגל לעצמם אורח חיים ספורטיבי ובריא כדרך חיים.
ענף השחייה הוא ספורט מאתגר, שמעניק המון ומחזק את כל קבוצות השרירים וחגורת הכתפיים ומשפר את הבריאות בכלל ואת המערכת החיסונית בפרט.
הפעילות בבריכה ברמות השונות מחייבת את התלמיד למשמעת עצמית, רצינות אסטרטגיה והשקעה. כמו כן כמעט בסוף כל שיעור יש משחקי מים.

למה לבוא אליי?
מעל 25 שנים של ניסיון, מקצועיות עם המון סבלנות. ויעידו על כך הלקוחות הרבים והמרוצים שעברו תחת ידיי וששוחים אצלי היום.
מחכה לכם בשמחה.
לפרטים: 055-660-7595

יש לכם עוד שאלות ליובל רותם - שחיה, ספורט ופנאי? כנסו!

נייד: 052-4545047

אתר: www.swim-worlds.co.il

דברו איתנו ב whatsapp   
רוצים עוד פרטים? כנסו!

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים