חיפוש

 

 
לדף הבית >>     יולי לב, מייסד VixiV, מומחה לירידה במשקל באופן טבעי >>

התבלינים שיעזרו לחולי סוכרת

 

אחת המחלות להן אין מרפא וצריך ללמוד לחיות עמה היא מחלת הסוכרת המתאפיינת ברמות גבוהות של סוכר בדם. מעבר לטיפולים המוכרים לכם תופתעו לגלות שישנן תבלינים שיעשו פלאים לגוף שלכם ואפילו ניתן להעניק אותם לגוף בכמוסה טבעית אחת.

 

מדי שנה מתגלים בישראל כ-30 אלף חולי סוכרת חדשים כאשר אחוז התמותה השנתי עומד על 2,500 איש. מחלה זו מתבטאת ברמות גבוהות של גלוקוז בדם ופגם בתפקוד הורמון האינסולין. בין ההפרעות השונות להן היא גורמת ניתן לראות כי ישנה פגיעה בחילוף חומרים של פחמימות, חלבונים ושומנים.

סוגי הסוכרת העיקריים הינם סוג 1 וסוג 2. הראשונה מוכרת כסוכרת נעורים ומבטאת בהרס של תאים בבלוטות לבלב אשר אחראים על הפרשת אינסולין והשנייה היא הכי נפוצה ובמהלכה לא רק שיש פגיעה בתאי הלבלב אלא גם חוסר יכולת של אינסולין להחדיר סוכר לתאים בגוף. כאמור, למחלת הסוכרת אין מרפא אך תוכלו לנתב את החיים אתה ולהרגיש טוב בעזרת הקפדה על תזונה נכונה ושמירה על משקל תקין.

כוחם של התבלינים

כאשר מדברים על תזונה וחיים עם סוכרת מסוג 2 ישנם תבלינים הידועים כמסייעים לגוף שסובל מסוכרת. מעבר לסגולות הבריאותיות והעובדה שהם טבעיים, הם גם מוסיפים טעם לאוכל שלנו ולכן קל לצרוך אותם. שלושת התבלינים שעליכם להכיר הם קינמון, זנגביל (ג’ינג’ר) וכורכומין.

על פי מחקרים, הקינמון נמצא כתורם להורדת רמת גולוקוז ושומנים בדם וכיוצא מכך תאי בגוף מגיבים טוב יותר לאינסולין. כמו כן, הוא ידוע כתבלין שמפחית את הדחף למתוק ומוביל לאכילה של מזון בעזרתו הגוף מצליח לפנות טוב יותר את הרעלים. כך היציאות משתפרות וישנה גם ירידה טבעית במשקל. מעבר לכך, הוא מוכר כאמצעי למניעת עמידות לאינסולין.

הכורכומין הוא בעצם החומר הפעיל בצמח הכורכומה ולו יכולת להוריד את הסיכון לחלות בסוכרת מכיוון שהוא מוריד את ערכי הסוכר בגוף וגם את רמת השומנים. התבלין השלישי הוא הג’ינג’ר והוא ידוע ביכולותיו לשחרר אינסולין ובכך לעזור בהכנסת גלוקוז לתאים.

האפקטיביות של התבלינים טמונה ברכיבים הפעילים הנמצאים בהם אשר תורמים לפעילות אנטי דלקתית ואנטי חמצון. בגלל שישנה חשיבות לזמינות רבה של אותם חומרים פעילים בתבלינים על מנת שיהיו בעלי השפעה מרבית מומלץ לקבל אותם בתוסף התזונה המהפכני של VixiV.

כל היתרונות בכמוסה אחת

VixiV היא קפסולה המורכבת מפורמולת צמחים טבעית לחלוטין ללא חומרים משמרים ובעלת ריכוז מקסימלי של חומרים ובסינרגיה מושלמת לתוצאות הטובות ביותר. את הכמוסה משלבים עם שיטה ייחודית של אכילה ותפריט מגוון ומאוזן. כל אלו יחד מבטיחים אפקט כפול - שמירה על משקל תקין וגם עזרה לחולי סוכרת בספיגת הגלוקוז במעי, השפעה על אינסולין בלבלב והחדרת גלוקוז לתאים. בנוסף, תמצית עלי הזית הנמצאת בקפסולת מכילה אולפארין, שהוא חומר נוסף המאזן את רמות הסוכר בדם

מלבד שלושת התבלינים, כמוסת ויקסיב מכילה עוד 4 רכיבים וחומצת CLA. כולם עוזרים לגוף בתהליך ההרזיה, שריפת השומן והירידה במשקל ומעבר לכך מסייעים בהורדה ואיזון רמת הסוכר ולחץ הדם, הורדת שומני הדם, שיפור תפקוד מערכת העיכול, הפחתת תהליכים דלקתיים, אנטי אייג׳נג, עזרה עם סטרס וחיזוק מערכת החיסון.

״לגופנו אין חלקי חילוף, אנו נעניק לעצמנו את כמוסות VixiV להיות, רעננים, נמרצים, חדים, מאושרים ורזים לתמיד". 

 

לחצו כאן להזמנת הכמוסות המשובחות של VixiV והמשלוח בדרך אליכם

*הכמוסה הטבעית של VixiV מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי וה- FDA  האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים. *חשוב לדעת: תוסף תזונה אינו תרופה ויש להיוועץ עם רופא לפני שימוש, חל איסור שימוש לנשים בהריון, מניקות ולילדים. 

דברו איתנו ב whatsapp   

 

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים