חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

סיעת התחדשות בראשות רמי גרינברג נחשפת

 

ותרו חודשיים עד לבחירת ראש עיר חדש לפתח תקוה וכעת סיעת התחדשות בראשות רמי גרינברג נחשפת בחלקה ובהמשך תיחשף יתר הרשימה המפתיעה. שלוש נשים בחמשת המקומות הראשונים, מועמדים מכלל השכונות והמגזרים בעיר, אנשי עשייה בעלי רקורד ציבורי...

 

שלוש נשים בחמשת המקומות הראשונים, מועמדים מכלל השכונות והמגזרים בעיר, אנשי עשייה בעלי רקורד ציבורי. במקום השני תוצב ענת זנזורי, אחריה צדוק בן משה, במקום הרביעי רפי דהן, אחריו ניבה קפלן ובמקום השישי תוצב מרגריטה סלוטקין.

ענת זנזורי, ילידת 1970, נשואה ואמא לשלושה ילדים.
מגשרת ונומרולוגית במקצועה, עוסקת בתחום הייעוץ האישי, הזוגי/משפחתי והעסקי מזה 24 שנים. בוגרת המרכז הישראלי לגישור ובוגרת "מכון אדלר" לאימון אישי (קואצי’נג). ענת תושבת אם המושבות החדשה, פעילה חברתית ומזה 3 שנים מובילת המאבק בזיהום האוויר בשכונת אם המושבות והשכונות הסמוכות.
ענת פועלת לצידו של המועמד לראשות העיר רמי גרינברג מתוך אמונה ורצון לשנות ולשפר את תדמיתה של העיר פתח תקווה ולדאוג לרווחתם ובריאותם של תושבי העיר
ענת מאמינה שלתוצאות והישגים מגיעים מתוך עבודה קשה והתמדה אך משלבת זאת תמיד עם הקשבה, כבוד לזולת ודרך ארץ.

חבר מועצתה העיר צדוק בן משה, בן 54 נשוי לאוריאן ואב לארבעה, מתגורר בכפר גנים.
מזה 13 שנים בפעילות ציבורית כיו"ר ועד שכונת כפר גנים אותו הקים יחד עם תושבי השכונה.
חבר מועצת העיר ב-4.5 השנים האחרונות.
העביר הצעות לסדר במועצה כמו אמנת שרות לתושב, תכנון תוכנית אב לעיר, מיתוג העיר ועוד.

רפי דהן, בן 66, מתגורר במחנה יהודה.
דהן, מנהל מחוז מרכז- מינהל חברה ונוער לשעבר במשרד החינוך, הינו בעל תואר ראשון ושני בחינוך ובהיסטוריה של עם ישראל זכה בשני פרסים בחינוך.
דהן כיהן במשך 10 שנים כחבר מועצת העיר ואף התמודד לראשות העיר ב-2003, זכה בתואר "חבר מועצה מצטיין" ופעל רבות בתחום החינוך עבור תושבי העיר.

ניבה קפלן, בת 58 נשואה, אם לשלושה וסבתא לשלושה, תושבת אם המושבות הותיקה, הקימה וכיהנה כמנהלת בית ספר "אהוד מנור" בשכונת אם המושבות. יועצת ארגונית ובעלת תואר שני במנהל חינוכי. כיום עובדת במכללת בית ברל בפיתוח מקצועי של מנהיגות חינוכית.
ניבה קפלן מילאה תפקידים רבים ומגוונים במערכת החינוך וביניהם תקשוב בתי הספר, פיתוח אתיקה וזהירות ברשת האינטרנט, מידענות, הכשרת פרחי ניהול והוראה ועוד.

מרגריטה סלבקין, בת 46 , נשואה ואמא לשלושה ילדים.
עלתה מאוקראינה ב-1995 ותושבת פתח תקווה כבר 15 שנים.
בעלת תואר שני בהנדסת מכונות ועובדת כראש תחום הנדסה בתעשיה האווירית.
בנוסף לתפקידה שימשה כמובילת שינוי במנהל העסקי והשתתפה כמנטורית בפרויקט הראשון של "מהנדסות העתיד" בשנת 2016.
סיימה תוכנית מנהיגות של ארגון נשים "פרוייקט קשר".
מזה מספר שנים פועלת בהתנדבות בתחום החברתי, בעיקר בקרב העולים מחבר העמים.
מייסדת קבוצות חברתיות בשם "פרוגרס" ו"העיר שלנו פתח תקווה" ( Наш город Петах-Тиква ) המונות אלפי משתתפים אשר משמשות פלטפורמה לשיח ודיון בנושאים חברתיים לרבות עזרה הדדית וקשר עם גורמים ממשלתיים ומקומיים.

רמי גרינברג אשר עומד בראש סיעת התחדשות למועצת העיר והמועמד המוביל לראשות העיר מסר: "מרגש לראות את כל האנשים הטובים והמוכשרים הללו רצים יחד איתי על מנת לשנות את ההנהגה בפתח תקוה שרוצה ראש חדש. אעשה הכל כדי לתת לתושבים את מה שמגיע להם ויחד עם הנבחרת המעולה הזו נפעל למען התושבים ולרווחתם וכדי להפוך את פתח תקוה למצוינת.
בהמשך נחשוף את יתר הרשימה שתהיה מפתיעה ותורכב מדמויות מפתח רבות נוספות מכלל שכונות העיר ובעלי עשייה בשלל תחומים".

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים