חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בריאות >>

אלרגיות חריפות / ירון בן עזרא

 

תושב העיר מפנה לירון בן עזרא, מנהל פורום לרפואה סינית שאלה: ”שלום ירון אני סובל מאלרגיה חריפה בחילופי העונות. התרופות של בית המרקחת לא ככ משפיעות עלי ואני מעדיף לפנות לרפואה הטבעית. אשמח להמלצות מה ניתן לעשות. תודה”. לתשובת מנהל הפורום- כנסו

 

 שלום,

עונות השנה מתחלפות לרוב עם הרבה תנועת רוח,רוח מעיפה ומעלה את האבק ומפזרת אלרגניים בצורה ערה מאוד,חילופי עונות משפיעים על  כל אדם לטוב ולרע ,האקלים המשתנה מביא עמו תכונות של יובש, לחות, חום ‏,קור, הגוף מאזן את עצמו ביחס לאקלים המשתנה.
תגובה חריפה בחילופי העונות דורשת בירור ואבחון באיזו עונה בעיקר יש את הקושי ,מאבחנים את הרגישויות השונות ביחס לאקלים המשתנה והפנייה אל הגוף תהיה בהתאם לאותם ביטויים, אוסיף ואומר שכשם שמזג האוויר משתנה מזג הרוח אצל האדם גם יכול להיות מושפע מזג האויר הכוונה עולמו הרגשי של האדם,זאת אומרת אנחנו נבחן בנוסף את האקלים המשתנה בעולמו הרגשי של האדם אם נעשה הקבלה של התכונות לחום קור רוח יובש לחות אז התכונות הרגשיות הן שמחה, עצב , כעס,מבוכה, את כל התכונות, הן ברמה הרגשית והן ברמת האקלים הפיזי המשתנה ביחס לאקלים החיצוני, עונות השנה, ניתן לאזן על ידי רפואה סינית דיקור ודגש על טווינה.


בברכה,
ירון

 

יש לכם עוד שאלות לירון בן עזרא - רפואה סינית? כנסו!

 www.yarontuina.co.il  I  052-2945488

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים