חיפוש

 

 
לדף הבית >>     מכתבים למערכת >>

כדורגל נשים יצוגי במודיעין, לאן....

 

גלעד ביהרי לראש העיר: ”האם לקראת עונת 2022/2021 תהיה בכלל קבוצת כדורגל נשים במודיעין והאם היא תתוקצב בצורה ראוייה שתאפשר לה לייצג את כדורגל הנשים ואת ספורט הנשים במודיעין בכבוד ואולי בהמשך לעלות שוב לליגה הבכירה?

 

לכבוד מר חיים ביבס,
ראש העיר מודיעין מכבים רעות א*נ

הנדון- שאילתה בנושא תקצוב מועדון הכדורגל עירוני מודיעין נשים לקראת עונת 2022/2021

בהמשך לשאילתה שהגשתי בנושא התקצוב לאחר עליית הקבוצה לליגת העל עוד בחודש יולי שעבר, להצעה לסדר להשוואת התקציבים בין קבוצות הנשים והגברים בספטמבר שעבר ולשאילתא בנושא התפרקות מועדון הכדורגל שהגשתי באותו חודש, אני מעלה שוב את הנושא הכאוב של קבוצת הנשים בכדורגל או יותר נכון היעדר קבוצת הנשים בכדורגל, כאשר קבוצה שהייתה אמורה לשחק בליגה הבכירה לבסוף פורקה וזו ללא הודעה רשמית מטעם הערייה, עמותת עירוני מודיעין או אפילו יו״ר עירוני מודיעין המשמש גם כסגן ראש עיר בשכר. אני חייב לציין כי גם בתשובות הקודמות לשאילתות הייתה התחמקות מפוארת ממתן תשובה אמיתית לא רק לי אלא בעיקר לספורטאיות ולתושבות ותושבי מודיעין, ובוודאי מלקיחת אחריות כלשהי הן לתוצאה והן להתנהלות לפני ואחרי הפירוק. כדורגל הנשים היה אמור להיות מיוצג השנה בבמה המרכזית של ישראל ולשמש כהשראה לספורטאיות צעירות ובמקום זה שוב גילינו כי ספורט הנשים בארץ וגם במודיעין-מכבים-רעות מופלה לעומת ספורט הגברים, הן בתקצוב והן ביחס כאשר קבוצת הגברים ששיחקה בליגה ב׳ קיבלתה את מה שקבוצת הנשים שהייתה אמורה לשחק בליגת העל לא קיבלה.

לכן אני מעלה את השאילתא הבאה: האם לקראת עונת 2022/2021 תהיה בכלל קבוצת כדורגל נשים במודיעין והאם היא תתוקצב בצורה ראוייה שתאפשר לה לייצג את כדורגל הנשים ואת ספורט הנשים במודיעין בכבוד ואולי בהמשך לעלות שוב לליגה הבכירה בה הייתה אמורה לשחק השנה לפני שפורקה.

אבקש להוסיף את השאילתא לישיבת מועצת העיר הקרובה*

בברכה,
גילעד ביהרי,
חבר מועצת העיר מודיעין-מכבים-רעות סיעת מודיעין חופשית


 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים