חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

איתן מנור מצטרף לסיעת ”יש עתיד” מודיעין מכבים רעות

 

סא”ל במילואים איתן מנור, שירת 22 שנים בחיל האוויר כטייס קרב. הוא מתגורר ברעות מראשית הישוב,נשוי לעפרית ואב לשלושה בנים ובת.

 

סא"ל במילואים איתן מנור, שירת 22 שנים בחיל האוויר כטייס קרב. הוא מתגורר ברעות מראשית הישוב,נשוי לעפרית ואב לשלושה בנים ובת.

מנור בוגר אוניברסיטת בר אילן בחוג משולב במדעי החברה, עו"ד בעל תואר שני במשפט מסחרי ובוגר שני קורסי דירקטורים.כיום משמש בתפקידוכקברניט בחברת "אל על".

איתן מנור: "מיום הגיעי לרעות,הייתי שותף לעשייה החינוכית ביישוב, החלבהנהגות ההורים בבתי הספר בהם למדו ילדיי,כיו"ר הנהגת ההורים,ובשל קשרי הטובים עם ראש המועצה המקומית מכבים רעות, דאז, טרם האיחוד עם מודיעין,הצלחנו בכוחות משותפים לקדם את בתי הספר בישוב להובלה בכל פרמטר אפשרי ברמה הארצית.כל זאת בשיתוף פעולה מלא של חברי ההנהגה בראשותי.כיום אני משמשכיו"ר הועד המנהל של פארק המים ברעות,ובשיתוף חברי הועד הנוספים ומנכ"ל הפארק,הצבנו את המקום כמוביל ברמה הארצית.

החלטתי להצטרף לחבורה המובילה של "יש עתיד" בעיר מתוך אמונה שאנו מביאים משהו שונה, משהו טהור ואמיתי לרווחת תושבי העיר בכלל ובתוכם תושבי מכבים-רעות.כוונתי לשמר את ערכי הקהילה במכבים-רעות ,תוך שיתוף פעולה מלא וענייני עם ראש העירייה,תוך שאנו חורטים על דגלנו את סמל השיתוף ודוחקים החוצה את המפריד.אני משוכנע שדרכנו נכונה ולכן נצליח".

שחר מי-און: "אני שמח על הצטרפותו של אישיות בכירהכאיתן מנור לסיעתנו.איתן הוביל מהלכים הן במישור המקומי, כתושב שאכפת לו מחינוך ילדינו ועתיד היישוב ובמישור הארצי כחלק מועד טייסי "אל-על". אני סמוך ובטוח שאיתן יביא את הניסיון הפיקודי שלו, לעשייה ממשית משמעותית באזורנו".

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים