חיפוש

 

 
לדף הבית >>     יובל רותם, מאמן שחייה, מודיעין >>

מאמני שחייה: חוגי החורף בעולמות השחייה

 

מאמני שחייה: כותב המאמר יובל רותם הינו אלוף ישראל בשחייה, מאמן שחייני נבחרת ישראל, מנהיג שיטת לימוד חדשנית באווירה צעירה ורעננה לכל הגילאים. במהלך השוטף של חוגי החורף נתמקד בשיפור סגנונות השחייה ולמידת סגנונות שחייה נוספים, שיפור הכושר הגופני והיכולות המוטוריות –קואורדינטיביות. מטרת השיעור היא להעניק לילדכם את הביטחון הנדרש לו על מנת להיות עצמאי במים , לנטרל פחדים, ולהעלות את רמת הביטחון העצמי. להמשך קריאה - כנסו...

 

 בס"ד

במהלך השוטף של חוגי החורף נתמקד בשיפור סגנונות השחייה ולמידת סגנונות שחייה נוספים, שיפור הכושר הגופני והיכולות המוטוריות –קואורדינטיביות.
מטרת השיעור היא להעניק לילדכם את הביטחון הנדרש לו על מנת להיות עצמאי במים , לנטרל פחדים, ולהעלות את רמת הביטחון העצמי.
מומלץ להתחיל לימודי שחייה בסביבות גיל חמש. בגיל זה הילד שולט טוב מספיק בתנועותיו, כדי להבין, לקלוט ולהפנים את תזמון התנועות בשחיית חזה, הנחשבת כבסיסית וראשונית. בגיל חמש הילד חזק מספיק ובעל סיבולת לב ריאה מפותחת דיה כדי לאפשר לו להשתתף בשיעור שחייה
הנמשך 45 דקות , פעם בשבוע, ואף להצליח לשחות לאורכה של בריכה שלמה.
השיעורים נעשים במתכונת קבוצתית (לפי רמת הקבוצה), ובמהלכם ילמד ילדכם טכניקת וסגנונות שחייה נכונים (חזה, חתירה, גב, פרפר).
מחקרים הוכיחו ששחייה היא כלי טיפולי במגוון בעיות הפרעות קשב וריכוז, בזמן פעילות גופנית מופרשים למוח הורמונים שעוזרים לשפר את הריכוז והערנות. במהלך השחייה נכנסת לפעילות מאומצת מערכת הנשימה, תהליך הממריץ את תפקודם של אזורים חיוניים במוח ואת מערכת העצבים המרכזית.

יש לכם עוד שאלות ליובל רותם - שחיה, ספורט ופנאי? כנסו!

נייד: 052-4545047

אתר: www.swim-worlds.co.il

דברו איתנו ב whatsapp   
רוצים עוד פרטים? כנסו!

 

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים