חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ofir מקדמים - .אופיר כתבות תדמית >>

באילו מקרים מטפל עורך דין לעבירות מין?

 

החברה מתייחסת בחומרה רבה לעבירות מין, וכך גם החוק והפסיקה המקובלת. יחד עם זאת חשוב לציין כי כל אדם זכאי לייצוג משפטי מקצועי, גם כשהחשדות קשים וגם אם הוגש נגדו כתב אישום מחמיר. בהתאם ניתן למצוא בכל מדינה מתוקנת, כולל ישראל, עורך דין לעבירות מין

 

החברה מתייחסת בחומרה רבה לעבירות מין, וכך גם החוק והפסיקה המקובלת. יחד עם זאת חשוב לציין כי כל אדם זכאי לייצוג משפטי מקצועי, גם כשהחשדות קשים וגם אם הוגש נגדו כתב אישום מחמיר. בהתאם ניתן למצוא בכל מדינה מתוקנת, כולל ישראל, עורך דין לעבירות מין. כאן בעמוד תמצאו פירוט של כל סוגי העבירות המוגדרות כעבירות מין והעונשים המרביים בגין כל עבירה.

הטרדה מינית

ההגדרה של הטרדה מינית היא פגיעה בפרטיות, בחופש או בכבוד של אדם, כשאופן הפגיעה מערב אלמנטים מיניים. בהתאם גם התייחסות למיניות של אדם למרות שביקש להימנע מכך נחשבת להטרדה מינית (ותחת יחסי מרות כל התייחסות הינה הטרדה, בלי קשר לתגובת המוטרד או המוטרדת). באופן דומה אמירות שיש בהן יסוד של השפלה ביחס למגדר, מיניות או העדפה מינית הן הטרדה, וכך גם פרסום כל חומר שהוא הנוגע למיניות ושעלול לבזות את האדם. טווח הענישה האפשרית הוא עד 4 שנות מאסר.

מעשה מגונה

ההגדרה היא פעולה המבוצעת לטובת גירוי או סיפוק מיני ללא הסכמה של הזולת. דוגמה למקרים שבהם מטפל עורך דין לעבירות מין היא חשיפת איבר מין בפומבי, ועוד דוגמה היא אוננות בפרהסיה. מידת החומרה של מעשה מגונה משתנה בהתאם לזהות הקורבן: אם המעשה מתבצע ישירות מול אדם הוא נחשב חמור יותר בהשוואה למעשה שאין בו קורבן ספציפי. העונש המרבי הוא 3 שנות מאסר, ועבור מעשים מגונים בנסיבות מחמירות – 7 שנות מאסר.

בעילה אסורה בהסכמה

בעילה אסור היא אקט מיני שבוצע בהסכמה אולם כזו שאין לה תוקף משפטי. למשל, אקט מיני עם קטינה בת פחות מ-16, או כשהסכמה ניתנה על בסיס מרמה או מניפולציה. העונש המרבי על בעילה אסורה בהסכמה של אישה בוגרת הוא 3 שנות מאסר, ובמקרה של קטינה – 5 שנות מאסר. עורך דין לעבירות מין ינסה להוכיח כי ההסכמה אכן הייתה אותנטית, או שהבועל הוטעה לחשוב שהקטינה היא בת 16 ומעלה.

אונס

עבירה שמהותה קיום יחסי מין מכל סוג שהוא בכפייה. העונש המרבי הוא 16 שנות מאסר, ובנסיבות מחמירות העונש יכול לטפס גם ל-20 שנות מאסר.

תחת קטגוריה זו ישנה גם עבירה הנקראת "מעשה סדום": החדרת איבר לפי הטבעת של אדם אחר או לפיו ללא הסכמתו. כשמדובר על קטין מתחת לגיל 16 אין משמעות ל"הסכמה", וזה המצב גם כשמתקיימים יחסי מרות. זהו למעשה אונס שמתבצע בגבר, ולכן רף הענישה דומה לזה של עבירת האינוס.

איך לבחור עורך דין לעבירות מין?

עורך דין לעבירות מין הוא למעשה עורך דין פלילי במרכז עם ניסיון ספציפי בייצוג חשודים בעבירות מכל הסוגים הנ"ל. זהו גם השיקול העיקרי בבחירה: היקף הניסיון. כמו כן מומלץ להעדיף עורכי דין בעלי יושרה מלאה שלא מנסים לייפות את המציאות אלא מציגים תמונת מצב מדויקת.

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים