חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

עוגות מעוצבות שמשדרגות כל אירוע ומסיבה

 

במהלך חיינו ישנם כל כך הרבה סיבות טובות לחגוג, תודה לאל! אנחנו חוגגים את ימי ההולדת שלנו, של אהובינו, חגיגות בר / בת מצווה, ממשיכים לגדול ולהתפתח, מתגייסים, מתחתנים ועוד ועוד אירועים במהלך החיים שאנחנו רוצים לחלוק עם האהובים לנו מכל

 

במהלך חיינו ישנם כל כך הרבה סיבות טובות לחגוג, תודה לאל! אנחנו חוגגים את ימי ההולדת שלנו, של אהובינו, חגיגות בר / בת מצווה, ממשיכים לגדול ולהתפתח, מתגייסים, מתחתנים ועוד ועוד אירועים במהלך החיים שאנחנו רוצים לחלוק עם האהובים לנו מכל. עוגות יום הולדת מעוצבות למבוגרים משדרגות כל חגיגה ומאפשרות לנו לעשות זאת עם הומור, יוקרה או שיתוף של התחביב האהוב עלינו וכך להכניס פן אישי למסיבה. 

עוגות מעוצבות משלבות חומרים שונים ואיכותיים המאפשרים לנו להגיש את העוגה המושלמת מקרם חמאה משודרג ועד בצק סוכר מטופל בקפידה. החומרים הנמכרים היום לבעלי המקצוע שהפכו את האמנות שלהם לחלק בלתי נפרד מהמסיבה הפרטית שלנו מעניקים לנו עוגות טעימות במיוחד ולאו דווקא כבדות ודחוסות, עיצובים מרשימים ואפשרות לעצב את העוגות כמעט ללא גבול, מה שניתן לדמיין ניתן ליצור. 

עוגות יום הולדת מעוצבות למבוגרים כמו בציון ימי הולדת עגולים למשל חגיגות 30, 40 או 50 הפך עם השנים לאירוע קצת יותר גדול מימי ההולדת האחרים. אנחנו רוצים להפתיע את החוגג או החוגגת. בין אם מדובר באחד מההורים שלנו או בסבא או סבתא שלנו או כל אדם אחר שקרוב אלינו ואנחנו רוצים לחלוק את הרגע המאושר שלהם בצורה שונה ומשמחת. אך אלו לא העוגות המעוצבות היחידות שהפכו עם השנים לפופולריות במיוחד, הכירו את העוגות המעוצבות למבוגרים שהן חלק בלתי נפרד ממסיבות ואירועים משמחים במהלך חיינו. 

אילו עוגות יום הולדת מעוצבות למבוגרים הן הפופולריות ביותר?

עוגות לרגל גיוס לצבא – אנחנו בישראל להבדיל ממדינות רבות מתגייסים לצבא. זה מעמד מרגש במיוחד, לפעמים מלווה בפחד מהלא נודע, סביבה חדשה, חוקים חדשים, מפקדים, דרגות ועוד נושאים חדשים לגמרי שלא היו חלק מחיינו הופכים בן יום להיות נושא עיקרי, יום יומי. 

עוגות לסיום לימודים אקדמאים – סטודנטים רבים משקיעים הרבה מאוד מאמצים, כסף והשקעה בלימודיהם האקדמאים. הלימודים לרוב נמשכים מספר שנים, מ 3 שנים ועד אפילו 7 או 8 שנים עד לקבלת התואר הנכסף. בסיום לימודיהם המשפחות רוצים לחגוג אתם בגאווה את הרגע המאושר בחייהם. לכן עוגות סיום לימודים אקדמאיים הן פופולריות ביותר. 

עוגות לבשורת ההיריון – בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות מחפשים דרכים מקוריות לבשר על הריונם. בעוגות אלו ישנם המעוניינים להגיד "אנחנו בהריון" וישנם שרוצים לגלות לשאר המשפחה מה מינו של העובר. בעוגות מיוחדות אלו ניתן לעצב בצבעים המרמזים את הבאות. לחילופין, ישנם המבקשים סוכריות בצבע כחול או וורוד בהתאם למה שצפוי להיוולד בתוך העוגה, ורק כאשר יפרסו את העוגה יגלו בני המשפחה אם זה בן או בת. 

כמובן שישנן סיבות רבות לחגוג אירועים משמחים שאנחנו חווים במהלך החיים, עוגות יום הולדת מעוצבות למבוגרים אינן חייבות להיות עוגות פרובוקטיביות או לא הולמות מול בני משפחה מסוימים. עוגות מעוצבות למבוגרים הן דרך נפלאה להכניס הומור, צבע ונגיעה אישית עבור החוגג. 

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים