חיפוש

 

 
לדף הבית >>     אבי אלבז >>

הצעה והסמכה - שינויי תחבורה ומעבר משאיות

 

אבי אלבז: ”אני שמח לקבל את האתגר, ויחד עם חבריי בסיעת ’מודיעין חופשית’ במועצת העיר, נפעל להעברת תנועת המשאיות אל פאתי העיר, ובכך להפחית את עומס תנועת כלי הרכב”

 

         

                                                                                                                              07 במרץ 2022

 

חברות וחברים ערב טוב,

בישיבת מועצת העיר שהתקיימה בשבוע שעבר, הגשתי הצעה לסדר, שכותרתה - ראש העיר יתאם עם משרד התחבורה להסיט את תוואי מאות המשאיות שחוצות בכל יום את העיר מודיעין-מכבים-רעות, דרך שדרות החשמונאים או דרך רח’ בגין-שד’ יאיר פרג, ולכביש 443, לתוואי שנמצא בפאתי העיר בצד מערב.

עפ"י ההצעה, המשאיות שמגיעות מדרום ומלטרון יפנו לכביש 1 מערב, במחלף ענבה יפנו מזרחה ל- 431, במחלף עינב-ישפרו (מרכז המלאכה) יפנו לצפון מערב בכביש הטבעת המערבי של מודיעין לכיוון ליגד (הפארק הטכנולוגי) ובהמשך לכיוון 443 (מצ"ב מפה בהצעה) ולהיפך.

משרד התחבורה יציב שילוט מתאים במקומות הנדרשים, ויפרסם לגורמים הרלוונטיים את מגבלות ושינויי תנועת המשאיות שיסעו דרך פאתי מודיעין, והאיסור להיכנס לשד’ החשמונאים ולשד’ יאיר פרג.

הגורמים המקצועיים בעיריית מודיעין-מכבים-רעות יספקו אישורים מיוחדים ח"פ/תקופתיים של העירייה למשאיות שאמורות להיכנס לשכונות העיר לצורכי פריקת סחורות, או לצורכי עבודות בינוי וכו’.

כמו"כ, הצעתי שלאור שינויי תנועת המשאיות, משרד התחבורה והעירייה יבטלו מיידית את תכנון הקמת כביש 3 החדש שאמור לעבור מערבית לגדר המערכת, ומזרחית לבתי תושבי מכבים, דהיינו בין בתי תושבי מכבים לבין גדר המערכת.

במענה להצעתי לסדר, ראש העיר חיים ביבס הציע ש"מועצת העיר תסמיך את חבר המועצה אבי אלבז לטפל בהצעה מול משרד התחבורה".

כל חברי המועצה הצבענו פה אחד בעד הצעת ראש העיר.

אני שמח לקבל את האתגר, ויחד עם חבריי בסיעת ’מודיעין חופשית’ במועצת העיר, נפעל להעברת תנועת המשאיות אל פאתי העיר, ובכך להפחית את עומס תנועת כלי הרכב בשדרות החשמונאים ובשדרות יאיר פרג, ובכך לשפר את איכות חיי תושבי מודיעין-מכבים-רעות.

 

נעדכן מפעם לפעם על התקדמות הפעילות בנושא.

בהצלחה לכולנו!

 

בברכה,
אבי אלבז

חבר מועצת העיר

מודיעין-מכבים-רעות

יו"ר האופוזיציה

יו"ר וועדת ביקורת    יו"ר סיעת מודיעין חופשית      

 

 

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים