חיפוש

 

 
לדף הבית >>     לוסי רבין, נטורופתיה - תזונה טבעית, אשדוד >>

נטורופתיה, תזונה טבעית: מדוע דרך האימון היא גם דרך האיזון

 

 נטורופתיה - תזונה טבעית: כותבת המאמר הינה לוסי רבין מאשדוד, נטורפתית ומומחית בתזונה טבעית.  דמיינו לעצמכם, שהחלטתם: הבריאות ואיכות החיים חשובים לכם. ההחלטה התקבלה פה אחד, ומה הלאה? לקום ולעשות מעשה לקראת איזון! להמשך קריאה - כנסו!

 

איכות חיים ובריאות קשורים קשר הדוק לאיזון גופנפש. הגוף מאוזן, הנפש מאוזנת.

כאשר אין איזון, סביר שיופיעו מחלות כרוניות, עודף משקל, לחץ (סטרס), ויחד עם כל זה היעדר מודעות. במצב זה נדרש ביותר החיבור לעצמי, להבין היכן אנו כושלים בניהול החיים, היכן מתבקש שינוי.

(לוסי רבין מאמנת הוליסטית לאורח חיים בריא. mcity)

לדוגמה, שינוי בתזונה.

אנחנו, החיים במדינה מערבית מודרנית, מוצפים ברשתות מזון מהיר, מה שנקרא ג’אנק פוד. באותה נשימה אנחנו מופצצים בפרסומות ענק על אותו מזון מהיר, ממנו אין הגוף מפיק תועלת של ממש לבנייתו ואיזונו. זו אחת ההתמודדויות שלנו כמבוגרים כיצד לשמור על הדור הבא מפני קלקול האיזון.

בהמשך להתמודדויות המוכרות, מי לא התנסה בדיאטה כזו או אחרת? מי לא רכש לו גישה של "מלחמה" במשקל? מי לא התנסה בצריכת מוצרי דיאט? ומי לא התנסה בעזיבת הדיאטה וחזרה להרגלים הישנים?

נראה, שהדיאטות אינן עובדות עבור חלק ניכר באוכלוסיה. הדרך הנכונה היא לא להתמקד כלל בירידה במשקל אלא לתת לגוף את מה שהוא צריך באמת.

ומה הוא צריך באמת?

השוק מוצף בידע על בריאות ועל אבני היסוד של הגוף. ספרים, תכניות טלויזיה, מה לא? ובכל זאת, נראה, שכל הידע בעולם אינו מספיק כדי לקחת אחריות לאיזון הגוף והנפש.

על השינוי להיות תודעתי, כרוך בעבודה של מודעות, שיש עמה החלטה ולקיחת אחריות. אנשים המצויים בהיעדר איזון חווים תסכול ומתקשים להגשים את ייעודם, לממש את עצמם.

שינוי, הגשמה, ייעוד, אלו כלים מעולם האימון.

האימון הינו הכלי האולטימטיבי לעריכת שינוי, שהינו גם תודעתי וגם שינוי התנהגות בפועל. תהליכו של אימון ממוקד לשינויים בחיינו מאפשר לנו לבדוק באופן הכרתי את החלומות, היכולות, העוצמות, הרצונות, הערכים, את אורח החיים שלנו, ואיך לא….. גם לקיים חיים בריאים לגוף ולנפש.

הדגש הוא על קיום אורח החיים הבריא, כלומר, על שמירה על הרגלים חדשים.

באמצעות הרגלים של איזון יכול האימון לסייע במעבר מגישה של מלחמה בעודף משקל לגישה של סיפוק צרכי הגוף והנפש לקראת בריאות מיטבית.

הרי בריאות פיזית ונפשית זוהי הזכות שלנו מלידה, כי בורכנו בגוף מופלא ומעורר השתאות, שכל מה שהוא שואף אליו זה לתפקד במיטבו, להיות במשקל יציב.  להיות בריא!

(לוסי רבין-מדריך במתנה. mcity)

החזון שלי הוא לראות אנשים שאוכלים באופן טבעי לפי צרכי גופם, מרוצים ומרגישים טוב בגופם, אנרגטיים ופועלים למען הגשמתם. מאוזנים!

אני מזמינה אתכם להיכנס לאתר שלי וליהנות במגוון מדריכים בעלות סמלי שיכולים לתת לכם כלים שניתן ליישם  ליצירת אורח חיים בריא. 

אני ממליצה לכם על שלושת המדריכים שלי:


12 צעדים לשמירה על תזונה נכונה ובריאה

 
12 צעדים לאיכות חיים ולהגשמת חלומות
המדריך לאורח חיים בריא



יש לכם עוד שאלות ללוסי רבין, נטורופתיה - תזונה טבעית? כנסו!

0585430092
המיניסייט שלי

דברו איתנו ב whatsapp   
רוצים עוד פרטים? כנסו!

 

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים