חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

חניון ציבורי זמני לדיירי מגדלי ראשונים

 

החניון מוכשר בימים אלו בפינת הרחובות שולמית אלוני-שדרות היובל ויכיל עשרות מקומות חנייה * ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: ”אנחנו ערים לפניות התושבים ואנו בוחנים שורה של פתרונות יצירתיים על מנת להקל על מצוקת החנייה” * נזכיר כי לאחרונה נצבעו בכחול לבן החניונים במרכזים המסחריים מערב העיר על מנת לאפשר יותר זמינות חנייה לתושבי העיר

 

ייפתח חניון ציבורי זמני לדיירי מגדלי ראשונים בנחלת יהודה

בעוד כשלושה שבועות יוכשר, לרשות התושבים, חניון ציבורי זמני בפינת הרחובות שולמית אלוני- שדרות היובל. המהלך יצא לדרך עם פניות דיירי מגדלי ראשונים המלינים על מצוקת חנייה קשה במקום. בימים אלו השטח במקום הושטח ויונח בו אספלט גרוס שיאפשר חנייה נוחה לתושבי האזור. ראש העירייה, רז קינסטליך, מודע למצוקת החנייה, בעיקר במרכז העיר, והבטיח כי הנושא על סדר יומה של העירייה "אנחנו ערים לפניות התושבים ואנו בוחנים שורה של פתרונות יצירתיים על מנת להקל על מצוקת החנייה. בתקופה הקרובה יהיו בשורות נוספות לתושבי מרכז העיר". נזכיר כי רק לאחרונה הנחה ראש העירייה לסמן בכחול לבן חמישה חניונים גדולים באזור התעשייה והמרכזים המסחריים במערב העיר. המשמעות: זמינות ועדיפות לתושבי העיר שנהנים מחנייה בחינם בכחול לבן ברחבי העיר. מדובר על כ-1450 מקומות חנייה באחד האזורים עמוסי התנועה בעיר, בעיקר במהלך היום.

מצוקת החנייה בראשון לציון, בעיקר במרכז העיר ובאזורי מסחר ותעשייה, הובילה את העירייה לבחון מספר דרכים על מנת להקל על תושבי העיר. אחת הדרכים היא הקמת חניונים ציבוריים מתחת למוסדות חינוך. כך למשל, הקימה העירייה חניונים ציבוריים מתחת לגימנסיה הריאלית ברחוב הורוביץ, חניון תת קרקעי נוסף ברחוב עולי הגרדום וחניון תת קרקעי מתחת לבית הספר היסודי "חביב" במסגרת שיפוץ ושדרוג בית הספר. כמו כן, החברה לבטחון סיימה להכשיר ולשפץ את חניון היכל התרבות. 

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים