חיפוש

 

 
לדף הבית >>     יובל רותם, מאמן שחייה, מודיעין >>

מאמני שחייה: חוג שחייה לתינוקות - מאיזה גיל כדאי להתחיל

 

מאמני שחייה: כותב הטור הינו יובל רותם, אלוף ישראל בשחייה, מאמן שחייני נבחרת ישראל, מנהיג שיטת לימוד חדשנית באווירה צעירה ורעננה לכל הגילאים. מאיזה גיל מומלץ להתחיל ללמד את ילדינו לשחות? איך התהליך עובד ומה היתרונות שלו- כל אלו ועוד בכתבה הבאה...

 

אחת הפעילויות המהנות והכיפיות ביותר לתינוקות זה חוג שחייה עם ההורים במים. התינוקות והפעוטות אוהבים מאוד את הסביבה המימית, הטבעית שמזכירה להם את שהותם ברחם אימם ומקנה להם הנאה רבה. החוג לשחיית תינוקות מתקיים במים בטמפ’ של 33-34 מעלות לאורך כל השנה. החוג מתחיל מגיל 3 חודשים , כאשר הם מצליחים להחזיק את הראש באופן יציב ועצמאי והמערכת החיסונית שלהם כבר יותר חזקה.

מה תורם החוג לתינוקות?
לפי מחקרים שנעשו התברר שילדים שהחלו בפעילות שחייה מגיל 3 חודשים ,ההתקדמות שלהם טובה ומהירה יותר לעומת קבוצות אחרות במס’ תחומים:
- התנהגות חברתית- הילדים מגלים נטייה ליצירת קשר בריא ומהיר   והשתלבות טובה יותר בקבוצות, כתוצאה מהפעילות עם ההורים במים.
- עצמאות- הילדים פחות מפחדים בסיטואציות חדשות ומוכנים להתנסות במצבים חדשים ולא מוכרים להם
- כישורים טבעיים ושפור היכולות – הילדים משפרים את התפתחות החשיבה ומהירות זמן התגובה ומאריכים את זמן הריכוז בפעילויות מורכבות.
- התפתחות מוטורית –הילדים מפתחים יכולות דיוק בתנועה, משפרים את הקואורדינציה , איכות התנועה ושיווי המשקל ומחזקים  את חגורת כתפיים, שרירי הצוואר וגב .
- החוג משפר ומחזק את המערכת החיסונית- מערכת הנשימה וכלל השרירים והאיברים בגוף

והכי חשוב: החוג מפתח מאוד את הקשר בין ההורים לתינוקות  בסביבה חמימה ובטוחה, ומעניק להם זמן איכות של פינוק וכייף ויקדם אותם לבשלות נפשית  ללימוד סגנונות  השחייה !!

יובל רותם-  עולמות השחייה.

יש לכם עוד שאלות ליובל רותם - שחיה, ספורט ופנאי? כנסו!

נייד: 052-4545047

אתר: www.swim-worlds.co.il

דברו איתנו ב whatsapp   
רוצים עוד פרטים? כנסו!

 

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים