חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

”יפה לך עוצמתית!” במעמד ראש העיר חיים ביבס

 

אירוע שיא בתערוכת צילומי שחקניות הכדורסל, שצלמו השחקניות במועדון כדורסל עוצמה מודיעין. התערוכה מוצגת בקניון מודיעין עד 16.10.21 ומשם תנדוד בין מבני ציבור ובתי ספר בעיר.

 

"יפה לך עוצמתית!" היא תערוכה ראשונה מסוגה מוצגת בקניון מודיעין ברחבת הקולנוע עד יום שבת 16.10.21.
ביום א’ 10.10.21 נערך אירוע שיא, במעמד ראש עיריית מודיעין, אורחים מכובדים, מאמנות ומאמנים, ושחקניות מחלקת העוצמתיות במועדון כדורסל עוצמה מודיעין.

בתערוכת "יפה לך עוצמתית!" מוצגות 30 תמונות, שנבחרו מתוך אלפי תמונות שצלמו שחקניות הכדורסל עצמן במהלך העונה החולפת.

התמונות מתעדות את השחקניות, את הקשרים המיוחדים ביניהן, את ההתרחשות על המגרש, לפני, בזמן ואחרי המשחקים, ומציגות את האחווה הנשית באולמות ובמגרשי הכדורסל, ברגעים קטנים ואופייניים, ולאו דווקא בעת נצחון.

התמונות המוצגות נבחרו על ידי השחקניות, תוך שימת דגש על הערכים והמסרים שהן עצמן בקשו להציג לעולם, מתוך הוויית הכדורסל שלהן, ערכים כמו כח, נשיות, אגרסיביות, ספורטיביות, קבוצתיות ועוד.

במועדון כדורסל עוצמה מודיעין יודעים, שכדורסל הוא ענף ספורט שמתאים מאד לילדות, נערות ונשים, ופועלים לכל אורך השנים כדי להדוף דעות קדומות וסטיגמות שקיימות בנושא. השאיפה היא שהתערוכה תביא לשינוי בתפיסות בקרב בוגרים וצעירים, תוך שהיא מעצימה את שחקניות הכדורסל עצמן.

התערוכה תנדוד מהקניון למבני ציבור של עיריית מודיעין ולבתי ספר ברחבי העיר, בשאיפה לצאת גם אל מחוץ לעיר, ובהמשך גם לענפי ספורט נוספים, ובכך להפוך את היוזמה הזאת למפעל חינוכי כלל-ארצי.

ביום א’, 10.10.21, נערך אירוע שיא, במעמד ראש עיריית מודיעין, חיים ביבס, שנשא דברים וברך את הנהלת המועדון ועשרות שחקניות הכדורסל שנכחו במקום.
את הטכס הנחו ברוריה הדר, מנהלת מחלקת העוצמתיות, ויובל תורג’מן שחקנית שצמחה במועדון.
כן הוזמנו לשאת דברים מירי שלו, מנכ"לית מרכז עצמה – המרכז לאגודות ספורט עצמאיות, וד"ר אורנה מגר, יועצת ראש העיר לשוויון מגדרי.

בקהל נכחו, בין השאר, שמעון סלל רוה רודריגז מנהל מועדון כדורסל עוצמה מודיעין, אלעד שמעונוביץ’ המשנה לראש העיר, מויש לוי סגן ראש העיר, חברי המועצה אור גרינפלד, אבי אלבז וגלעד ביהרי, חברת המועצה לשעבר עדי מן, עדי דויטש מנהל מחלקת הספורט, צביקה רוזנטל מנהל קניון עזריאלי מודיעין וסיון סבג אביב מנהלת השיווק של הקניון.

בתום הברכות ערכו הנוכחים סיור בין התמונות, קבלו הסברים מידי המצולמות והוגי התערוכה. ראש העיר פגש את השחקניות, הצטלם עם חלקן ליד התצלומים שלהן, וגילה ספורטיביות כשהצטרף לצילומי טיק טוק עם השחקניות הצעירות.

 

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים