חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית אשדוד-אשקלון >>

כללית רפואה משלימה ב”פסטיבל בייבי” להורים ותינוקות

 

כללית רפואה משלימה סיפקה טיפולי הדגמה בחינם באירוע להורים ותינוקות שהתקיים בחולון

 

ביום שלישי ה-21.5 התקיים "פסטיבל בייבי"  להורים ותינוקות שנערך לתושבי  העיר חולון ב-קניון חולון, אל האירוע הגיעו גם מטפלים ממרפאות כללית רפואה משלימה שבעיר. והקימו מתחם טיפולים עם המטפל יוסף תומר המטפל ברפואה סינית, והמטפלת רינת אהרוני המטפלת ברפלקסולוגיה ועיסוי תינוקות. הטיפולים ניתנו  בחינם לאורחות הכנס וילדיהם במשך X שעות.

הטיפולים שניתנו היו:

שונישין- טכניקת טיפוליפנית עתיקה בת 300 שנה המיועדת לטיפול בתינוקות וילדים בשל העובדה. כי היא לא מכאיבה ולא מצריכה שימוש במחטים כלל.פירוש השם שונישין הוא שו=ילד, נִי=קטן, שין=מחט, העיקרון המנחה של השיטה הוא שכאשר מטפלים בתינוקות ובילדים אין להפחיד או להכאיב בטיפול. שונישין הוא טיפול ידידותי שלא עושה שימוש במחטי דיקור סיני סטנדרטיות. את מקומן של המחטים הרגילות מחליפים כלים קטנים ועדינים שעל-ידי מגע קל, שפשוף או טפיחה מגרים את המרידיאנים ונקודות הדיקור. בספרות הסינית העתיקה מוזכרים הכלים האלה כמחטים לא פולשניות.

רפלקסולוגיה- היא שיטת טיפול המתבססת על העיקרון כי כפות הרגליים והידיים משקפות את גוף האדם על מערכותיו השונות וכי יש בהן אזורים מייצגים לכל איבר וחלק בגוף. הטיפול כולל  שימוש בלחיצות, עיסוי ומתיחות קלות של כפות הרגליים. מגע במרכזי תחושה שונים ועיסוי נכון של הכפות ישפיע על איברים ומערכות לפעול בצורה טובה יותר. הטיפול הרפלקסולוגי יכול לסייע בהתמודדות עם כאבים מסוגים שונים, הפגת חרדות ומתחים, בעיות שינה, חולשה ועייפות ויכול לשפר גם את החיוניות. טיפול זה מתאים לכל הגילים כולל לתינוקות.

מזל אמראבי, מנהלת מרפאת כללית רפואה משלימה חולון:"אנו במרפאת כללית רפואה משלימה, מודים על הכבוד שנפל בחלקנו לקחת חלק באירוע, אנו שמחים כי יצא לנו לתרום חלק מזמננו ולתת לקהל המשתתפות באירוע להתנסות במגוון קטן משלל הטיפולים שאנו מציעים במרפאה שלנו, נמשיך לתרום.

 

 

 

 

 

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים