חיפוש

 

 
לדף הבית >>     אריאלה לבבי >>

השיטות היעילות ביותר לטיפול בקמטים במצח

 

איך ניתן לטפל ולמנוע את העמקת הקמטים בשטח העור? מאיזה גיל רצוי להתחיל טיפולי בוטוקס? האם טיפול פנים עדיף בשלב זה? תשובות לשאלות אלו ועוד - בטור הבא...

 

אני נגד שימוש בבוטוקס בפנים במיוחד לידיעתך זה חומר בשימוש שנים אצל מנתחים והחומר ממית עצבים.
לי עצמי ולרבים בעולם מופיע קמט או שניים במצח כבר בנערות אמרו לנו שאלו קמטי חוכמה.. לרוב ממשפחת הקמטים המכנים קמטי דיבור והבעה שחוזרים על עצמם אלו קמטים עקשנים וטוב שכבר תהיי מודעת. לידיעתך לכן חשוב על איזה סוג בד הציפיות של הכריות שלך....שחקניות ישנו על סוג סטן.

אז מה ניתן לעשות?

יש מה לעשות גם במיידי וגם בטווח הארוך. ולא עם כימיקלים!
אצלי עם מוצרי גנס גלובל המרכיבים טבעיים איכותיים - ליין הקרמים והמסכות 8 מוצרים ומה שחשוב כרגע רק 4  לטיפול ושיקום העור. והרי מגיל 25 הגוף לא מספק במרץ רב ייצור קולגן ואלסטין ולחות ויש לנו מתח שמש ועייפות. הכול משפיע. בנוסף לטיפול נכון לא תזדקקי להוצאה על קוסמטיקאית כי העור יהיה נקי ומטופל. ג’ל ניקוי שהוא סוג של פילינג סרום היחיד בעולם שיש בו טכנולגייה של תאי גזע בוגרים קרם היום שמזין ומגן SPF30, וכן קרם הלילה המשקם במיוחד ATP200.
יש אפשרות להשתמש באייגלס שיעלים לך תוך דקות לכמה שעות. יש אפשרות ספריי אייר בראש שעושה סוג של פוטושופ PRIMER זה חלק מ3 ספריי שכולל מייקאפ וברונזר. הוא מחזיק גם עם נמצאים בבריכה 3 שעות קל אורירי מגן  ומדהים יש מסיכת פייס ליפט שמחזיקה שנה.
כמובן שאתן לך הדרכה איך להשתמש.
תתקשרי ואתן לך מחירים
הכולללללל עדיף ובריא על כל הזרקות וחומרים פולשנים ויקרים שמעלימים את הבעות הפנים וזה נורא!

 

יש לכם עוד שאלות לאריאלה לבבי - בריאות ויופי? כנסו!

054-7370758

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים