עיריית אשדוד: שיבושים במערך ההסעות
עיריית אשדוד מודיעה בזאת כי חרף הקשיים שנערמו על תפעול מערך ההסעות העירוני בתחילת השנה, היא עושה כל מאמץ כדי לייצב את המערכת ולאפשר לילדים ולהורים מערך הסעות תקני. אנו מתנצלים ומקווים כי הפתרונות שאנו בוחנים יביאו להשבת הפעילות לסדרה, כפי שהיה בכל השנים.
רקע לשיבושים במערך ההסעות:
עיריית אשדוד, מהערים הגדולות בישראל ובעלת מערכת חינוך ענקית המונה יותר מ- 56,000 תלמידים, מפעילה מעל 280 קווי הסעה המשתנים משנה לשנה, ופועלים תחת מכרז וזכיינות של מספר חברות המעניקות שירותי הסעה לאלפי ילדים בכל יום.
לצערנו אחד הקבלנים המפעיל 86 קווים!! הודיע באוגוסט שלא ימשיך להעניק שירות באמצעות המכרז. בעירייה נעשו מאמצים לצמצם את הפערים ונותרנו עם 6 קווים שטרם נמצא להם פתרון מלא, והם במוקד הטיפול ותשומת הלב העירונית עד להשלמה הנדרשת של 100%.
אנו מתנצלים בפני ההורים והתלמידים על חוסר הנוחות ועוגמת הנפש ונמשיך להיות מחויבים למתן פתרונות לכל אחד מהילדים. אנו מודים להורים לנהגים ולמלוות ההסעה על הסבלנות וההבנה.
שנה טובה ופוריה
ב ב ר כ ה
אדי בן חמו
דובר העירייה