חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ofir מקדמים - .אופיר כתבות תדמית >>

מה היתרונות של כרטיס אשראי ויזה ולמי כדאי להוציא כזה?

 

עם השנים, האפשרות להשתמש במזומן במדינת ישראל הולכת והופכת לפחות ופחות מקובלת. חוק המזומן נכנס, הממשלה מנסה לצמצם את השימוש במזומן ובעקבות כך גם האנשים. גם מי שנמנע במהלך השנים משימוש בכרטיס אשראי נאלץ באיזשהו שלב להזמין לעצמו כרטיס אשראי

 

עם השנים, האפשרות להשתמש במזומן במדינת ישראל הולכת והופכת לפחות ופחות מקובלת. חוק המזומן נכנס, הממשלה מנסה לצמצם את השימוש במזומן ובעקבות כך גם האנשים. גם מי שנמנע במהלך השנים משימוש בכרטיס אשראי נאלץ באיזשהו שלב להזמין לעצמו כרטיס אשראי. מכיוון שכרטיס אשראי הוא אמצעי תשלום נפוץ והכרחי כמעט, רבים מתלבטים איזה כרטיס אשראי ויזה להזמין, מכיוון שישנם מותגים רבים שמציעים את האפשרות להוצאת כרטיס אשראי ויזה.
נפרט פה על היתרונות של כרטיס כזה. 

כרטיס אשראי ויזה – שליטה בהוצאות

בעידן הדיגיטלי בו אנחנו חיים, כל כרטיס אשראי ויזה מגיע יחד עם אפליקציה מסודרת לטלפון הנייד. בניגוד למזומן, שרבים שמשתמשים בו מתקשים לעקוב אחר ההוצאות שלהם. באמצעות כרטיס אשראי ויזה תוכלו בקלות לעקוב אחרי כל שקל שהוצאתם. באפליקציה תוכלו לראות את פירוט ההוצאות שלכם לפי תאריכים, לפי מספר תשלומים ועוד פרמטים חשובים שעוזרים לכם לעקוב. בנוסף לאפליקציה, לרוב ניתן להגדיר התראות שיופיעו בתנאי שימוש מסויימים. לדוגמה, בכל פעם שאתם משלמים באינטרנט כדי להימנע מגניבה של פרטי האשראי שלכם ללא ידיעתכם ברשת. תוכלו להגדיר סכומים שמעליהם תקבלו התראה גם כדי לעקוב אחר ההוצאות שלכם וגם כדי למנוע מצב שמישהו עושה שימוש בכרטיס ללא ידיעתכם ורשותכם. 

חלוקה לתשלומים

לצערנו החיים עמוסים בעלויות צפויות ובלתי צפויות. יש עלויות גבוהות שאנחנו לא יכולים לספוג בתשלום אחד, כמו רכישת מקרר חדש, ולכן נאלצים לפרוס אותן לתשלומים ויש עלויות שמראש יותר הגיוני לחלק אותן לעלות חודשית כי השירות נפרס לאורך זמן, לדוגמה חוגים לילדים. באמצעות כרטיס אשראי ויזה תוכלו ברוב המקרים לחלק את התשלום באופן נוח עבורכם בהתאם לתקופה וליכולת האישית שלכם. 

אין חשש לאובדן הכסף

בניגוד למזומן שהוא פיזי ויכול להאבד לכם, כרטיס האשראי שלכם גם אם תאבדו אותו, יכול תמיד להתבטל. כיום לחברות האשראי יש מנגנוני אבטחה מגוונים שיכולים להתריא בפניכם במקרה של חשד לאובדן או גניבה, כך שהכסף שלך שמור היטב.

הטבות שונות 

כרטיס אשראי מגיע לרוב עם הטבות שונות שאתם יכולים לנצל אם רק תכירו אותן. הטבות למופעים, לקולנוע, לאוכל בחוץ, הצגות, שוברים לבגדים ועוד.

שימוש בארנק הדיגיטלי

אם בעבר נאלצנו להתסובב עם כרטיס האשראי פיזית בארנק או בכיס, כיום אפשר לטעון את כרטיס האשראי לארנק הדיגיטלי בטלפון. מכיוון שכולנו מסתובבים תמיד עם הטלפון ביד, תמיד כרטיס האשראי שלנו נמצא איתנו ואפשר לשלוף אותו בקלות מבלי לחשוש לאבד אותו.

מתי כדאי להוציא כרטיס אשראי?

אם אתם בעלי חשבון בנק, ומתקשים או לא מעוניינים להתנהל במזומן, אין ספק שכדאי לכם להוציא כרטיס אשראי. כמובן שלא כולם זכאים להוציא כרטיס אשראי, אבל אם זה רלוונטי התחילו לברר.


 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים