חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

סוכנות החלל הישראלית בחלל העבודה ROOMS במודיעין

 

קהילת מחנכי ומובילי החלל של סוכנות החלל הישראלית בחרו לקיים מפגש במתחם ROOMS במע”ר  

 

קהילת הורייזון (HORIZON) היא קהילת מחנכי ומובילי החלל של סוכנות החלל הישראלית, שבמשרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה. בקהילה חברים גורמים רבים הקשורים לנושא החלל - מחנכים מהחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי, מהנדסים מהתעשייה, מהאקדמיה ונשות ואנשי מקצוע מגוונים – שמטרתם המשותפת היא להוביל את תחום החינוך לחלל במדינת ישראל.

הקהילה נחלקת לחמש קהילות אזוריות, המחולקות גאוגרפית ברחבי הארץ, וביניהן קהילת ירושלים ומודיעין.

ביום חמישי 14.10.21התכנסו חברות וחברי הורייזון במתחם ROOMS שבמע"ר של מודיעין, למפגש קהילתי.

עדי סעדה, מנהלת קהילת הורייזון, מציינת שהקהילה בחרה לקיים את המפגש שלה במתחם ROOMS מודיעין, לאור העובדה שרבים מחברי הקהילה מתגוררים בעיר, ומספרת: "במהלך המפגש, העבירו שניים מחברי הקהילה הכשרה לשאר המשתתפים, והקדשנו זמן גם לדיון בקידום של יוזמות חינוכיות ושיתופי פעולה, לקראת שבוע החלל הישראלי, המתוכנן לתאריכים 23-27.1.2022, ויעסוק בנושא ’החלל החדש’. האירוח במתחם ROOMS היה מעולה, והעיצוב המודרני היפה של החלל תואם את רוח תחום העיסוק שלנו בנושא החלל."

 

יובל רצבי, מנהלת מתחם ROOMS מודיעין, מספרת שהמתחם הפך אבן שואבת לגופים רבים, שבוחרים לקיים בו אירועים וכנסים, בזכות המיקום המרכזי של מודיעין, הנגישות אל המתחם מעורקי תחבורה ראשיים, וכן היותו במרחק הליכה קצרה מכיכר התחבורה של העיר.

לדבריה, גופים רבים מוצאים ש-ROOMS מדבר באותה השפה, ומתחברים לערכים של המתחם, המציע מספר רב של חדרי ישיבות וחדר כנסים, ומאפשר לקיים מגוון אירועים קהילתיים ומקצועיים, עם הטאץ’ של האירוח המלונאי של רשת פתאל.

 

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים