חיפוש

 

 
לדף הבית >>     משה ועקנין, מתכנן פיננסי, אשקלון >>

מה היא משכנתא לאיחוד הלוואות וסגירת חובות

 

בטוח כולכם נתקלתם בסיטואציה שהבנקאית מתקשרת ואתם לא עונים, או אם כבר עניתם היא אומרת לכם ששוב חרגתם מהמסגרת ושזו תהיה הפעם האחרונה. לצערי כולנו מכירים את זה עם תחושת המחנק  והלחץ הנלווים לדבר הזה. לצערי הצעד המידי הוא לקחת הלוואה מהבנק לטווח קצר או בנוני לכסות את המינוס, או מחברות כרטיסי האשראי ( לא עלינו!), ואז בגלל ריבוי ההלוואות מתקשים בהחזר החודשי נכנסים לסחרור של חובות ומהר מאוד להסתבכות פיננסית. האם זה צריך להיות כך? חד משמעית לא! להמשך קריאה - כנסו...

 

חשוב לציין שההלוואה הזו מתאפשרת במידה וקיים נכס ברשותכם והיא ניתנת כנגד שיעבוד הנכס הקיים.

מהי משכנתא לאיחוד הלוואות וסגירת חובות?

משכנתא כזו בדרך כלל נלקחת במסלול "משכנתא לכל מטרה" והיא נותנת פתרון מצויין לאנשים שנקלעו לחובות וכידוע חובות חייבים לסגור! או לאנשים שיש להם ריבוי הלוואות ומתקשים בהחזרים החודשיים. ההלוואה ניתנת על ידי הבנקים וגם כן על ידי גופים פיננסים שונים, ולרוב היא מאפשרת לכם להקטין את ההחזר החודשי על ידי פריסת ההלוואה לטווח ארוך יותר ומקלה משמעותית על תזרים המזומנים שלכם.

למי ההלוואה הזו מתאימה?

ההלוואה מתאימה לכל משפחה או אדם שנקלעו לחובות או להלוואות מרובות ומתקשים לעמוד בהחזר החודשי שלהם. היא גם מתאימה לאנשים שסורבו על ידי הבנקים מסיבות שונות וגם לבעלי BDI שלילי.

ריביות

מיכון שההלוואה ניתנת כנגד שעבוד נכס קיים ובדרך כלל זהו נכס למגורים ( דירה או בית או מקרקעין) , וכידוע לפי תורת המימון שנכס למגורים הנו בטוחה חזקה , אזי הבנקים וגופי המימון השונים נותנים ריביות אטרקטיביות וזולות הרבה יותר מריבית של הלוואה מסחרית רגילה. כמו כן הבנקים השונים מוכנים לפרוס את ההלוואה לתקופה של 20 עד 25 שנה תלוי בגיל הלווה.

פריסת התשלומים

כמו בכל משכנתא פריסת התשלומים ניתנת לשנים רבות מעל 10 שנים בדרך כלל, כך שזה מאפשר לפרוס את ההחזר החודשי לטווח ארוך יותר ולהוציא אתכם מסחרור ההלוואות שאתם נמצאים בו.

למה חשוב להיעזר באיש מקצוע בכדי לקחת את המשכנתא לאיחוד הלוואות וסגירת חובות?

ישנה אפשרות למען האמת לפנות לבנק ולעשות זאת בצורה עצמאית בלי לשלם לאף אחד. אבל שפונים אלינו יחידים או משפחות בכדי שנעזור להם, הדבר הראשון שאנחנו עושים הוא שיקוף הוצאות, הכנסות, חובות ובונים להם תכנית הבראה בכדי שלא יחזרו למקום הזה שוב. אם לא ידעתם אני מלווה בהתנדבות משפחות בארגון " פעמונים" שנקלעו לקשיים כלכליים קשים ולרוב מצליח לעזור להם לצאת מהמצב הזה על ידי תכנית הבראה מותאמת אישית.

יתרה מזאת מתוקף תפקידי כיועץ פיננסי  וכחלק מתוכנית ההבראה אנחנו בונים ללקוח משכנתא עם תמהיל מותאם אישית ובנוסף מבצעים מכרז ריביות בין הבנקים השונים וגופי המימון השונים. אנו באור-אל יעוץ משכנתאות ופיננסים עובדים עם כל הבנקים והגופים הפיננסים בארץ.

מעוניינים לסגור את הלוואות שלכם באמצעות משכנתא?

אנו באור-אל יעוץ משכנתאות ופיננסים, מתחייבים לבנות לכם תכנית הבראה מתאימה אישית עבורכם, ולעזור לכם לצאת מהמחנק ומהחובות על ידי עזרה בלקיחת משכנתא מותאמת אישית עבורכם. 

אנו באור-אל יעוץ משכנתאות ופיננסים מזמינים אתכם לפנות אלינו לתאום פגישת יעוץ במתנה ללא התחייבות.

 

יש לכם עוד שאלות למשה ועקנין, מתכנן פיננסי? כנסו!

0547517001 הדף העסקי שלי

דברו איתנו ב whatsapp   
רוצים עוד פרטים? כנסו!

 

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים