חיפוש

 

 
לדף הבית >>     פורום המומחים >>

כללית רפואה משלימה ביום בריאות בנתיבות

 

מיטל אוחיון, מנהלת מרפאת כללית רפואה משלימה נתיבות:”אנו במרפאת כללית רפואה משלימה, מודים על הכבוד שנפל בחלקנו לקחת חלק באירוע, אנו שמחים כי יצא לנו לתרום חלק מזמננו ולתת לקהל המשתתפות באירוע להתנסות במגוון קטן משלל הטיפולים שאנו מציעים במרפאה שלנו, נמשיך לתרום.”

 

כללית רפואה משלימה סיפקה הרצאה וטיפולי הדגמה בחינם לנשות נתיבות וקיבוץ עין השלושה שמתארחות במקום

ביום שני ה-20.5 התקיים יום בריאות לנשות נתיבות וקיבוץ  עין השלושה במועדון של קיבוץ עין השלושה שעברו להתגורר בעיר נתיבות כרגע. ארבעה גורמים לקחו חלק באירוע הזה- מרפאת כללית קרית מנחם נתיבות, כללית רפואה משלימה, חברי קיבוץ עין השלושה והמתנ"ס המקומי. האירוע התקיים בסימן נטורופתיה ורפואה מונעת. את ההרצאה העבירה המטפלת חן חנה שלום שבנוסף לכך ביצעה טיפולי הדגמה של רפלקסולוגיה במתחם טיפולים שהוקם  עם המטפלת דנה נפה טיפולי, והטיפולים ניתנו  בחינם לאורחות יום הבריאות.

רפלקסולוגיה- היא שיטת טיפול המתבססת על העיקרון כי כפות הרגליים והידיים משקפות את גוף האדם על מערכותיו השונות וכי יש בהן אזורים מייצגים לכל איבר וחלק בגוף. הטיפול כולל  שימוש בלחיצות, עיסוי ומתיחות קלות של כפות הרגליים. מגע במרכזי תחושה שונים ועיסוי נכון של הכפות ישפיע על איברים ומערכות לפעול בצורה טובה יותר. הטיפול הרפלקסולוגי יכול לסייע בהתמודדות עם כאבים מסוגים שונים, הפגת חרדות ומתחים, בעיות שינה, חולשה ועייפות ויכול לשפר גם את החיוניות. טיפול זה מתאים לכל הגילים כולל לתינוקות.

מיטל אוחיון, מנהלת מרפאת כללית רפואה משלימה נתיבות:"אנו במרפאת כללית רפואה משלימה, מודים על הכבוד שנפל בחלקנו לקחת חלק באירוע, אנו שמחים כי יצא לנו לתרום חלק מזמננו ולתת לקהל המשתתפות באירוע להתנסות במגוון קטן משלל הטיפולים שאנו מציעים במרפאה שלנו, נמשיך לתרום."

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים