חיפוש

 

 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

פאפא ג`ונס - פיצה כשרה באשקלון בסטנדרט הגבוה ביותר 

 

פאפא ג’ונס אשקלון הוא סניף כשר של רשת הפיצריות השלישית בגודלה בעולם, בו תהנו ממגוון עשיר של טעמים ייחודיים מאמריקה, עם טוויסט כשר מקומי שמתאים בדיוק בשבילכם. רעבים לפיצה כשרה באשקלון? בפאפא ג’ונס תמצאו את המתכון המושלם לארוחה חלומית

 

פאפא ג’ונס היא רשת הפיצריות הצומחת ביותר בעולם, תוך פחות מ-40 שנה היא הקימה 6,000 סניפים ב-50 מדינות ברחבי העולם והיד עוד נטויה. פאפא ג’ונס אשקלון הוא סניף של רשת הפיצות הפופולרית מאמריקה, שהתאים את התפריט, ההווי ושיטות הניהול לציבור המאמינים ושומרי המסורת תושבי העיר וסביבתה. מתגוררים או מבקרים באזור ומחפשים פיצה כשרה באשקלון שתענה על כל הציפיות? פאפא ג’ונס זו הפיצה בשבילכם. 

חומרי הגלם האיכותיים ביותר

סניף פאפא ג’ונס אשקלון מביא את כל הטעמים המוכרים והאהובים של רשת הפיצריות האמריקאית בגרסה כשרה המאפשרת לתושבי האזור להנות מפיצה איכותית וטעימה, מבלי להתפשר על תזונה או אמונה. פאפא ג’ונס מקפידה להשתמש בחומרי גלם ראשונים במעלה: רוטב עגבניות שמיוצר מזן עגבניות שגדל בתנאים מיוחדים, מוצרלה אמיתית, בצק שנאפה בכל יום במפעל הרשת בארץ  ומסופק לסניף, תוספות טריות ואיכותיות: זיתים, תירס, ארטישוק וכמובן שפע גדול של תוספות טבעוניות. פלוס נוסף, כל הרכיבים בהם משתמשים להכנת מנות הדגל של רשת הפיצריות הוותיקה (הפיצות וכמובן מנות הצד והקינוחים המעולים) הם כשרים כך שכולם יכולים להנות מפיצה אמריקאית מושחתת אמיתית.

השפעה חיובית על כלכלת האזור

פאפא ג’ונס היא הרשת הצומחת ביותר בעולם, ככזו היא פתחה סניף באשקלון ועזרה לקדם את הכלכלה האזורית. בראש ובראשונה הסניף המקומי עזר להגדיל את התיירות לעיר, להפוך את אשקלון ליעד תיירותי מעניין עבור מטיילים דתיים ושומרי המסורת מהארץ והעולם, שכעת נהנים מפתרון קולינרי זמין ואיכותי, בעודם מבלים ונופשים בסביבה. שנית, סניף פאפא ג’ונס אשקלון יצר הזדמנויות תעסוקה רבות לתושבי האזור. ולבסוף, הוא הגדיל את ההיצע והביקוש למזון כשר, טרי ואיכותי בסביבה, והעלה את הרף גבוה יותר מבחינת איכות המנות. 

שירות ראשון במעלה

פאפא ג’ונס מצטיינים בשירות ללקוח. הם מציעים פלטפורמה דיגיטלית ידידותית ונוחה לביצוע הזמנות אונליין - אתר האינטרנט של הרשת או אפליקציה שאפשר להוריד לסמארטפון. בממשק זה, ניתן להביט במגוון הפיצות המרשים של פאפא ג’ונס, או לבחור פיצה בהתאמה אישית לפי העדפה - לבחור את גודל הפיצה, עובי הבצק, סוג הבצק (טבעוני, איטסיין, קלאסי), התוספות על הפיצה והרטבים המיוחדים של פאפא ליצירת חוויה מושלמת. 

את הפיצה של פאפא ג’ונס כולם אוהבים - ממבוגר ועד טף. לכן אם יש לכם ילדים בבית, גם הם יוכלו להנות מפיצה אמריקאית עם טוויסט כשר מקומי. תוכלו להזמין להם בקלות ארוחה מעולה שכוללת פיצה בהתאמה אישית עם שתיה והפתעה. בין אם הזמנתם מגש משפחתי אחד או חמישה, לא משנה מה גודל ההזמנה ולאן היא מיועדת להגיע - לבית, למשרד או לפיקניק בפארק, תוך 30 דקות היא אצלכם, חמה וטריה. 

אמריקה פינת אשקלון

פאפא ג’ונס היא רשת הפיצריות האמריקאית השלישית בגודלה בעולם, היא כבשה את ישראל בסערה לפני מספר שנים עם כל הטעמים האייקונים והאיכות הבלתי מתפשרת על חומרי הגלם והשירות ללקוח. סניף אשקלון הכשר, הוא דוגמה ומופת לאופן שבו הרשת הפופולארית קשובה לקהל שלה, רגישה ומתחשבת בצרכיו הקולינריים. פאפא ג’ונס אשקלון מציעה לתושבי האזור אינספור אפשרויות ליהנות מחווית פיצה אמריקאית מושחתת בגרסה כשרה ומצוינת, בתנאים שלהם, מבלי להתפשר על הטעם או אורח החיים. פיצה אותנטית שמשדרגת כל בילוי עם החברים והמשפחה והופכת כל ארוחה לחגיגה. 



 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים