חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית אשדוד-אשקלון >>

לקראת חגי תשרי -  מפגש תשליך וצלילים מרפאים 

 

  מפגש לבני משפחות של מתמודדים בהנחיית מירה גרוס ואורית שמי

 

מפגש לבני משפחות של מתמודדים בהנחיית מירה גרוס ואורית שמי, מתקיים ב19 בספטמבר בחוף אשדוד ,ההשתתפות ללא עלות כרוכה בהרשמה.

תשליך הוא מנהג יהודי, על פיו בראש השנה משליכים באופן סמלי את חטאי השנה החולפת למקור מים זורמים.

במפגש הייחודי שמתקיים בין כסה לעשור, רגע אחרי החג ולפני כיפור. נבחן את היכולת שלנו להשליך את השיפוטיות ולהסתכל על עצמנו בחמלה. לקחת פסק זמן ולשבת מול הים, להרגיש את האוויר, החול והמים ולעוף בדימיון למחוזות רחוקים.

תשליך הטהרות הוא חוויה של ניקיון , סליחה, שקט פנימי ואיזון. המפגש יהיה מלווה בצלילים מרפאים.

המפגש יתקיים בחוף אשדוד  ב- 19 בספטמבר  2023, יום שלישי, בשעה 17:00-20:00 ומיועד לבני משפחה של מתמודדי נפש. ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום.

בהנחיית מירה גרוס, בת משפחה של מתמודד בעלת ידע מניסיון ואורית שמי, מטפלת ריגשית ואנרגטית שמגיעה מעולמות ה- NLP, הילינג ורייקי בשילוב צלילים מרפאים.

לפרטים והרשמה, מרכז יה"ל אשדוד 08-9333858 , או בהודעת וואטצאפ 052-4344025.

עמותת איכות בשיקום מפעילה 4 מרכזי משפחות יה"ל ברחבי הארץ (ראשל"צ, חדרה, כפר סבא ואשדוד) ולכל מרכז שלוחה בעיר נוספת. המרכזים ממומנים ומפוקחים על ידי משרד הבריאות. המרכז שם דגש על מקומה המרכזי של המשפחה בתהליך השיקום, בעבודה משותפת ושיתופית הכוללת את המתמודד, המשפחה וגורמי הטיפול והשיקום, ברוח גישת ההחלמה בבריאות הנפש. בבסיס תפיסת מרכזי יה"ל, האמונה ביכולתה של המשפחה לבסס את חייה – לשקם את רצף החיים האישיים והמשפחתיים לצד ההתמודדות עם המחלה, למצוא חוסן, משמעות והגשמה.

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים