חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ביטוח >>

כיצד ניתן לאתר בקלות כספים וחסכונות נצברים

 

איך ניתן לאתר כספים של אדם שנפטר בדרך המהירה והמדויקת ביותר? האם משלמים על תהליך מסוג זה? על כך בטור הבא...

 

1. מידע מאתר "הר הכסף", בו יש אופציה ל"חיפוש כספים על שם קרוב משפחה שנפטר". האתר חינמי ותקבלי בו מידע ראשוני על חסכונות מוקפאים ופעילים, פוליסות ביטוחי חיים בתוקף. המידע לא יכלול סכומי חיסכון ו/או גובה כיסויים ביטוחיים. לכל פוליסת ביטוח/קרן פנסיה מוגדרים פרטי יצירת קשר עם המוקד.

זה כמובן החלק הקל, מידע נוסף ימסר רק למי שיביא לחברות הביטוח ובתי ההשקעות את כל המסמכים המאשרים את סמכותך או מיופה הכוח שלך מכוח צו קיום צוואה או צו ירושה, לקבל את הנתונים.

אתר זה הינו חינמי.

2. מסלקה פנסיונית: מידע נרחב על כל החסכונות הפנסיוניים לסוגיהם, כמה כסף, איפה הוא מופקד וכ"ו. כאן אין אופציה של חיפוש כספים ע"ש נפטר, ורק אם זה נעשה בסמוך מאד למועד הפטירה לפני שעודכן במשרד הפנים/ביטוח לאומי וכ"ו, ניתן להיכנס בשם הנפטר.

מידע מאתר זה כרוך בתשלום כ-20 ש"ח למידע מכל החברות.

3. אתר "הר הביטוח" שבו יש אופציה של חיפוש ביטוחים על שם נפטר. כאן יש מידע על ביטוחי רכוש, בריאות וחיים של הנפטר: מספרי פוליסות, חברות ביטוח, סוג הביטוח וגובה הפרמיה המשולמת. גם כאן אין מידע  מה בדיוק כולל הכיסוי וסכומי כיסוי. קבלת המידע גם כאן מותנית בהבאת מסמכי הפטירה וכ"ו.

אתר זה הינו חינמי.

כפי שהבנת, המידע הראשוני הוא חינמי. יש כמובן גורמי מקצוע שיכולים לעזור מאד בתחום הביורוקרטיה והטופסולוגיה, מימוש זכויות, מיסוי וכ"ו. להערכתי בתיק פשוט זה אמור לעלות עד 5,000 ש"ח.

יש לכם עוד שאלות לגדעון מגל יעוץ פרישה? כנסו!

0507519012

https://www.gidonmagal.co.il/

 
 
 
סרטון  mcity

סרטון mcity

סיפורו של יולי לב

סיפורו של יולי לב

 

 

 

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים